Search

Displaying 1 - 30 of 86

Article
Řehulková, Hana. Zpráva o výstavě Brněnští augustiniáni 19. století: úvahy o kráse a umění. Studia philosophica. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 69–73.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Article
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.

Article

Article
Nirnbergová, Veronika. [Weeks, Marcus. Filozofie pro chytré hlavy]. Studia philosophica. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 81–83.

Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.

Article
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.

Article
Šedo, Marcel. Umelecky býva človek : advenant ako herec vo filozofii Clauda Romana. Pro-Fil. 2022, vol. 23, iss. 1, pp. 43–56.

Article
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.

Article
Horyna, Břetislav. The political philosophy of environmental loss and power. Pro-Fil. 2022, vol. 23, iss. 2, pp. 1–14.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Article
Studia philosophica. Studia philosophica. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 87–88.

Article
Studia philosophica. Studia philosophica. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 73–74.

Article
Porubjak, Matúš. Sókratovská pedagogika v Platónovom dialógu Menón. Pro-Fil. 2022, vol. 23, iss. 1, pp. 1–15.

Chapter
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 133.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.

Chapter
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 134–135.

Article

Article
Majcík, Martin. Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.

Article
Pospiech, Richard, Petrželka, Josef. Proč slunce svítí a hřeje? Aristotelovy potíže podruhé : překlad částí 3. kapitoly I. knihy spisu Meteorologiky a komentář. Studia philosophica. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 57–67.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 47–63.

Article
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–169.

Article
Horyna, Břetislav, Wieland, Christoph Martin. Pár zlatých zrnek Christopha Martina Wielanda : překlad s komentářem. Pro-Fil. 2022, vol. 23, iss. 1, pp. 75–83.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 3–4.