Search
Displaying 1 - 30 of 96
Chapter
Haváč, Ondřej.
Závěrečné shrnutí. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 234–243.
Chapter
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 111–117.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.
Article
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 33–62.
Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.
Article
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.
Chapter
Majcík, Martin.
Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 7–10.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Úvod. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 11–13.
Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.
Article
Klos, Sandra.
(Un)Freedom of choice : explanations for career choices in mid-20th century Austrian academic CVs. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 201–213.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Ujasnění pojmů. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 30–50.
Article
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.
Article
Bartha, Ákos.
Terrorists and freedom fighters : Arrow Cross Party militias, "Ragged Guard" and "KISKA" auxiliary forces in Hungary (1938–1945). Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 67–89.
Chapter
Majcík, Martin.
Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 118–120.
Article
Máša, Pavel.
Starý režim a světová revoluce : proměny svobody v dějinách z pohledu Karla VI. Schwarzenberga a Tomáše Garrigua Masaryka. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 25–65.
Chapter
Majcík, Martin.
Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 133.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Seznam zkratek. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 262–263.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Seznam tabulek. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 264.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Seznam obrázků. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 265.
Article
Lopatina, Sofia.
Secret police and practices of social control : constructing the case against non-conformist youth (Leningrad, 1964–1965). Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 241–259.
Article
Boček, Martin.
S iluzí za novým životem : agitace pro vystěhovalectví do USA v habsburské monarchii. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 5–21.
Chapter
Majcík, Martin.
Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 104–110.
Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla.
Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.
Chapter
Majcík, Martin.
Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 134–135.
Article
Marša, Jakub.
Recepce ideje státu jako šťastného domova v náboženských obcích Církve československé v Brně v letech 1948–1960. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 233–253.
Article
Pivarč, Jakub.
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 125–152.
Article
Hromek, Martin.
Protifrancouzský diskurz v Československu v 60. letech 20. století. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 255–267.
Article
Majcík, Martin.
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.
Chapter
Majcík, Martin.
Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 64–103.
Chapter
Majcík, Martin.
Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 47–63.