Search

Displaying 1 - 30 of 96

Chapter
Haváč, Ondřej. Závěrečné shrnutí. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 234–243.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Article
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.

Article

Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.

Article
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Chapter
Haváč, Ondřej. Úvod. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 11–13.

Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.

Article
Klos, Sandra. (Un)Freedom of choice : explanations for career choices in mid-20th century Austrian academic CVs. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 201–213.

Chapter
Haváč, Ondřej. Ujasnění pojmů. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 30–50.

Article
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.

Article

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Article

Chapter
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 133.

Chapter
Haváč, Ondřej. Seznam zkratek. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 262–263.

Chapter
Haváč, Ondřej. Seznam tabulek. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 264.

Chapter
Haváč, Ondřej. Seznam obrázků. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku. 2022, pp. 265.

Article
Lopatina, Sofia. Secret police and practices of social control : constructing the case against non-conformist youth (Leningrad, 1964–1965). Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 2, pp. 241–259.

Article
Boček, Martin. S iluzí za novým životem : agitace pro vystěhovalectví do USA v habsburské monarchii. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 5–21.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.

Chapter
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 134–135.

Article

Article
Hromek, Martin. Protifrancouzský diskurz v Československu v 60. letech 20. století. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 255–267.

Article
Majcík, Martin. Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 47–63.