Search
Displaying 1 - 30 of 67
Chapter
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 111–117.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.
Article
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 33–62.
Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.
Article
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.
Chapter
Majcík, Martin.
Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 7–10.
Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.
Article
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.
Chapter
Majcík, Martin.
Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 118–120.
Chapter
Majcík, Martin.
Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 133.
Article
Boček, Martin.
S iluzí za novým životem : agitace pro vystěhovalectví do USA v habsburské monarchii. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 5–21.
Chapter
Majcík, Martin.
Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 104–110.
Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla.
Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.
Chapter
Majcík, Martin.
Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 134–135.
Article
Marša, Jakub.
Recepce ideje státu jako šťastného domova v náboženských obcích Církve československé v Brně v letech 1948–1960. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 233–253.
Article
Pivarč, Jakub.
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 125–152.
Article
Hromek, Martin.
Protifrancouzský diskurz v Československu v 60. letech 20. století. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 255–267.
Article
Majcík, Martin.
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.
Chapter
Majcík, Martin.
Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 64–103.
Chapter
Majcík, Martin.
Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 47–63.
Article
Šejna, Erik.
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–169.
Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 5–6.
Article
Varaďa, Ondřej.
Obraz domova v denících čs. legionářů. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 69–96.
Article
Smith Slámová, Radka.
Nesouzníme s "běžnou školou" : rodičovská volba základní školy v kontextu souladu rodinného a institucionálního habitu. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 161–193.
Article
Bakeš, Ondřej.
Na počátku byl domov : fenomén domova jako inspirační zdroj jednání některých členů Opus bonum. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 269–282.
Article
Richtáriková, Tereza.
Konštrukcia slovenskej identity v komunite reemigrantov z Bukoviny do ČSR. Studia historica Brunensia. 2022, vol. 69, iss. 1, pp. 57–68.