Search

Displaying 1 - 30 of 131

Article
Majcík, Martin. Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 131–149.

Chapter
Šimáně, Michal. Závěr. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 156–164.

Chapter
Šimáně, Michal. Vznik Československé republiky a "věno" Rakouska-Uherska. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 37–56.

Article
Cubeddu-Proux, Stefania. [Vurm, Petr. La création et la créativité de Réjean Ducharme: une redéfinition du roman québécois]. Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 1, pp. 157–158.

Article
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška. Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 51–78.

Article
Vurm, Petr. Verre cassé d'Alain Mabanckou à la recherche d'un lecteur (modèle). Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 2, pp. 159–167.

Article
Sikorová, Zuzana, Václavík, Marek, Červenková, Iva. Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ : hybridizace a remixování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 111–129.

Chapter
Šimáně, Michal. Úvod. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 7–8.

Article
Bjøru, Anne-Mette. Upper secondary school in Norway : discourses about dropout in White papers. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 137–150.

Chapter
Šimáně, Michal. Ukotvení výzkumu českých menšinových škol v teorii. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 9–36.

Article
Neuenschwander, Markus P., Hlaďo, Petr. Transitions in educational contexts : editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 5–9.

Article
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa. Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 199–219.

Article

Article
Krob, Josef. Současnost starých otázek. Studia philosophica. 2019, vol. 66, iss. 1, pp. 61–69.

Chapter
Šimáně, Michal. Školství v Československé republice. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 57–69.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam zkratek. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 169.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam příloh. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 171–172.

Chapter
Šimáně, Michal. Seznam grafů, tabulek a obrázků použitých v textu. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 170.

Article
Plašienková, Zlatica, Slobodian, Oksana. Some ethical-religious views of Nikolai O. Lossky and Eugene V. Spektorsky : (searching for thought parallels). Studia philosophica. 2019, vol. 66, iss. 2, pp. 7–23.

Article
Stehlík, Petr. [Serrano-Dolader, David. Formación de palabras y enseñanza del español LE/L2]. Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 1, pp. 149–150.

Article
Petrželka, Josef. Jak se kreslí (neexistující) zlo. Studia philosophica. 2019, vol. 66, iss. 2, pp. 29–33.

Article
Gendre, Renato. [Sanguineti, Edoardo. Le parole volano. A cura di Giuliano Galletta; con un saggio di Enrico Testa]. Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 2, pp. 229–230.

Article
Kamm, Chantal, Gebhardt, Anja. Risk patterns and bounded agency in vocational orientation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 11–31.

Article
Petrželka, Josef, Gabriel, Jiří, Svoboda, Jiří. Rozhovor s Jiřím Gabrielem a Jiřím Svobodou. Studia philosophica. 2019, vol. 66, iss. 1, pp. 125–138.

Article
Petrželka, Josef, Nechutová, Jana, Zouhar, Jan. Rozhovor s Janou Nechutovou a Janem Zouharem. Studia philosophica. 2019, vol. 66, iss. 2, pp. 42–57.

Article
Švaříček, Roman. The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 143–171.

Chapter
Šimáně, Michal. Rejstřík. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, pp. 215–218.

Article
Buzek, Ivo. [Ranson, Diana L.; Lubbers Quesada, Margaret. The History of Spanish: a student's introduction]. Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 2, pp. 220–224.

Article
Ripamonti, Fabio. [Radimský, Jan. Fonetika italštiny]. Études romanes de Brno. 2019, vol. 40, iss. 1, pp. 159–162.