Search

Displaying 1 - 30 of 68

Article
Kroča, David. Z fikčního světa Jaroslava Foglara : Zkáza Jezerní kotliny. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 1, pp. 43–54.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Article
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.

Article

Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.

Article
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.

Article
Machalová, Lucie. Trojí stav žen ve staročeské literatuře. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 2, pp. 7–20.

Article
Polách Balonová, Markéta. Topinkovo souznění aneb Nacházení francouzských stop v tvorbě Miloslava Topinky. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 2, pp. 57–72.

Article
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Article
Getta, Jelizaveta. Styl v literárním překladu prizmatem Karla Hausenblase. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 1, pp. 76–92.

Chapter
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 133.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.

Chapter
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 134–135.

Article
Majcík, Martin. Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 47–63.

Article
Šalomoun, Lubomír. Předmluvy a dedikace v české postilografii z let 1592–1620. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 2, pp. 21–45.

Article
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–169.

Article
Tureček, Dalibor. Osobnost v průsečících tradice : ke stému výročí narození prof. PhDr. Dušana Jeřábka, DrSc.. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 1, pp. 95–102.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 3–4.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 3–4.

Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 5–6.

Article
Obsah. Bohemica litteraria. 2022, vol. 25, iss. 2, pp. 3.

Article