Search
Displaying 1 - 30 of 179
Article
Majcík, Martin.
Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 131–149.
Article
Rozwalka, Zuzana.
Zeyerův "kjógen" Lásky div. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 169–193.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Závěr. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 156–158.
Chapter
Šimáně, Michal.
Závěr. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 156–164.
Article
Mikyšková, Anna.
Z anglické renesance do německého baroka : cesta hry o sv. Dorotě z Anglie přes Český Krumlov do Švýcarska. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 107–122.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Zahraniční divadla a společnosti. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 136–140.
Article
Šík, Jan-Marek.
Writing film, writing literature: new Czech translations of four Ingmar Bergman's film short stories. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 1, pp. 119–121.
Chapter
Šimáně, Michal.
Vznik Československé republiky a "věno" Rakouska-Uherska. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 37–56.
Article
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška.
Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 51–78.
Article
Havlíčková, Margita, Neuhuber, Christian, Škrobánková, Klára.
Das vielsprachige Theater Tschechiens in der Frühen Neuzeit : Vorwort, Editorial. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 7–11.
Article
Janoušek, Pavel.
Vančura, Vladislav. Učitel a žák. Scénická báseň (vyd. 1927 – prem. 1927) : scénická báseň o dospívání a volbě životní cesty demonstrující avantgardní koncepci dramatu postaveného na slovní akci a básnických metaforách. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 1, Supplementum, pp. 52–58.
Article
Sikorová, Zuzana, Václavík, Marek, Červenková, Iva.
Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ : hybridizace a remixování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 111–129.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Úvodní léta týdeníku Nikolsburger Wochenschrift a jeho reflexe divadla. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 82–92.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Úvod. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 9–16.
Chapter
Šimáně, Michal.
Úvod. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 7–8.
Article
Bjøru, Anne-Mette.
Upper secondary school in Norway : discourses about dropout in White papers. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 137–150.
Chapter
Šimáně, Michal.
Ukotvení výzkumu českých menšinových škol v teorii. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 9–36.
Article
Neuenschwander, Markus P., Hlaďo, Petr.
Transitions in educational contexts : editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 5–9.
Article
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa.
Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 199–219.
Article
Lukáš, Miroslav.
Das Theater zur Zeit des Fürsten Leopold Ignaz von Dietrichstein. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 93–106.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Theater in Mikulov during the era of the Dietrichstein family : (from the end of the 16th century to the Second World War) : summary. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 159–161.
Article
Švaříček, Roman.
The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 143–171.
Article
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi.
The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 11–44.
Article
Perregaard, Bettina.
The temporality of truth : deception and self-deception in Ingmar Bergman's The Best Intentions. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 1, pp. 31–44.
Article
Grecu, Alyssa Laureen, Hascher, Tina, Hadjar, Andreas.
Teachers' images of the ideal student as a marker for school culture and its role in school alienation during the transition from primary to secondary education in Luxembourg. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 85–108.
Article
Jestrović, Silvija.
Stage life and stage death (after Veltruský). Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, Supplementum, pp. 59–71.
Chapter
Jochmanová, Andrea.
Srba, pan profesor. In: Srba, Bořivoj. , Jeřábková, Olga. Divadlo, můj osud : setkávání s Bořivojem Srbou.
2019, pp. 62–63.
Article
Štefanides, Jiří.
Společnost Josepha von Öttla v městském divadle v Olomouci (1780–1783). Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 137–153.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Soupis pramenů k jednotlivým divadelním ředitelům a společnostem v Mikulově. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 243–250.
Chapter
Lukáš, Miroslav.
Soupis dochovaných synopsí piaristických her. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války).
2019, pp. 220–225.