Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Home
  • Collections
    • Journals
    • Proceedings of the Faculty of Arts at Brno University
    • General book series
    • Specialized book series
    • Single books
  • Browse
    • Topics
    • Departments
    • Titles
    • Authors
  • Search
  • About
    • Basic information
    • Documentation
  • Help
  • Contact
  • Digitalia

classroom discourse

Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy
Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláček, Martin; Šalamounová, Zuzana. On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse
Macagno, Fabrizio; Rapanta, Chrysi. The dimensions of argumentative texts and their assessment
Šeďová, Klára; Sedláček, Martin. Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu
Šmardová, Anna. Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách
Šalamounová, Zuzana; Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě
Sucháček, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů
Subscribe to classroom discourse