Titles
Displaying 381 - 390 of 2018
Article
Frantová, Zuzana.
[Deliyannis, Deborah Mauskopf. Ravenna in late antiquity]. Opuscula historiae artium. 2013, vol. 62, iss. Supplementum, pp. 148–[150].
Article
Hnát, Jaroslav.
Délka výukového filmu jako pedagogický problém. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1971, vol. 20, iss. I6, pp. 157–164.
Article
Palladino, Adrien.
Della dissimulazione onesta : Richard Delbrueck, an "image" of Late Antiquity at the dawn of national socialism. Convivium. 2017, vol. 4, iss. 1, pp. 52–69.
Article
Foletti, Ivan.
[Dell'Acqua, Francesca. Iconophilia: politics, religion, preaching, and the use of images in Rome, c. 680–880]. Convivium. 2020, vol. 7, iss. 2, pp. 192–198.
Book
Kučera, Bohumil.
Dělnická vláda v Sasku v roce 1923 : myšlenka dělnickorolnické vlády v německých revolučních událostech a její ohlas v ČSR. 1970
Article
Mezník, Jaroslav.
[Dělnické demonstrace v Brně v roce 1951. Soudobé dějiny. III, č.1. ; Dělnické demonstrace v Brně v roce 1951 (Výběr dokumentů)]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1997, vol. 46, iss. C44, pp. 190–191.
Article
Peša, Václav.
Dělnické hnutí v Praze na přelomu 60. a 70. let XIX. století a vídeňské dělnické časopisy "Volksstimme" a "Volkswille". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1961, vol. 10, iss. C8, pp. 524–531.
Chapter
Kučera, Bohumil.
Dělnické vlády v Sasku a v Durynsku. In: Kučera, Bohumil. Dělnická vláda v Sasku v roce 1923 : myšlenka dělnickorolnické vlády v německých revolučních událostech a její ohlas v ČSR.
, pp. 57–92.
Article
Vrbková, Vlasta.
[Deloffre, F. Stylistique et poétique françaises]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1971, vol. 20, iss. A19, pp. 255–256.
Article
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter.
Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 2, pp. 9–31.