[1] BRDIČKA, B. Jak učit ve všudypřítomném mraku informací? In SOJKA, P., RAMBOUSEK, J. (Eds.). SCO 2009, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 5–13.
[2] DOBROVSKÁ, D., SEMRÁD, J. K pedagogickým a psychologickým otázkám e-learningu. Pedagogika, 2003, roč. 53, č. 2, s. 206–210. ISSN 0031-3815.
[3] KOEHLER, M. J., MISHRA, P. Introducing TPCK. In Handbook of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) for Educators. New York: Routledge, 2008, s. 3–30.
[6] WAGNER, J. O technologiích a lidech, či spíše o nových technologiích a nových lidech. In SOJKA, P., RAMBOUSEK, J. (Eds.). SCO 2009, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 3–4.
[8] ZOUNEK, J. E-learning a vzdělávání. Několik pohledů na problematiku e-learningu. Pedagogika, 2006, roč. 56, č. 4, s. 335–347. ISSN 0031-3815.
[9] ZOUNEK, J., ŠEĎOVÁ, K. Učitelé a technologie: mezi tradičním a moderním pojetí. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-187-4.