Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 3546

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. .

Článek
Wiliński, Jarosław. Metaphodioms: connecting metaphor and idioms. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 117–135.

Článek
Dobosiewicz, Ilona. The city on the Moldau as a liminal space : Prague in Anthony Trollope's Nina Balatka . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 137–148.

Článek
Grauzľová, Lucia. Canadian literature as an American literature : CanLit through the lens of hemispheric American literary studies . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 149–162.

Článek

Článek
Kucała, Bożena. Carnage, medicine and "The Woman Question" : representations of the Crimean war in neo-Victorian fiction . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 175–186.

Článek

Článek
Saei Dibavar, Sara, Abbasi, Pyeaam, Pirnajmuddin, Hossein. J. M. Coetzee’s Foe : a narrative of dislocation through assimilation . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 201–218.

Článek
Brno studies in English. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 219.

Článek
Guidelines for authors. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 220.

Kapitola
Front matter. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. .

Kapitola
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 5–6.

Kapitola
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 7–10.

Kapitola
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 11–23.

Kapitola
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 24–46.

Kapitola
Front matter. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 1.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Obsah. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 5–6.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Úvod. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 7–12.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v literárnohistorickom kontexte. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 13–28.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Cestopisná próza Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 29–49.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Románová tvorba Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 50–77.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Memoárová próza v diele Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 78–94.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Reflexia tvorby Terézie Vansovej v slovanskom literárnom kontexte danej doby. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 95–115.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Záver. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 116–121.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová in the literary context of Slavonic studies : (questions of aesthetics and axiology) : summary. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 122–124.