Názvy

Zobrazují se záznamy 34011 - 34020 z celkového počtu 36616

Článek
Černý, Michal. Vyučovací metody na vysoké škole. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 2, s. 178–180.

Kapitola
Bronec, Jiří. Výuka cizích jazyků v našich zemích v 18. a 19. stol.. In: Bronec, Jiří. O lexiku cizích jazyků v minulosti : [lingvodidaktická studie]. , s. 19–21.

Článek
Rieger, Lukáš. Výuka herectví na JAMU v době "povinného Stanislavského" : rozhovory s absolventy. Theatralia. 2023, roč. 26, č. 2, s. 59–81.

Článek
Krejčí, Pavel, Krejčová, Elena, Neničková, Veronika, Papcunová, Eliška, Przybylski, Michal, Surovčák, Martin, Zeman, Pavel. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě. Porta Balkanica. 2013, roč. 5, č. 1, s. 35–37.

Článek
Šebek, František. Výuka muzeologie na veřejných vysokých školách v ČR (rozsah a charakter výuky). Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 80–85.

Článek
Jindráček, Václav. Výuka poezie a inspirace Cullerovou Teorií lyriky. Bohemica litteraria. 2021, roč. 24, č. 2, s. 45–68.

Článek
Janderková, Dita. Výukové potíže žáků na základní škole : (výsledky empirického šetření). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, roč. 45, č. U1, s. 85–90.

Článek
Získal, Bohuš, Cubr, Ladislav. Využití analýzy procesů v NFA pro aktualizaci datového modelu a požadavků na správu metadat. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 1, s. 48–65.

Článek
Harašta, Jakub, Loučka, Martin. Využití celexového čísla pro rešerši právních informací. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 19–31.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.