Názvy
Zobrazují se záznamy 34251 - 34260 z celkového počtu 36616
Kapitola
Mikulášek, Alexej.
Významové dění a aluzivní strategie v díle Vladimíra Janovice a Viery Švenkové : (interpretační etudy). In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti).
, s. 119–134.
Článek
Pospíšil, Ivo.
Významy a smysl (literárněvědné) slavistiky : (příspěvek do diskuse). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. X, Řada literárněvědné slavistiky. 2001, roč. 50, č. X4, s. 87–94.
Článek
Mrkvička, Jiří.
Výzva k odpovědnosti-etický základ terapeutické práce s partnery. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1996, roč. 45, č. P1, s. 113–116.
Článek
Šeďová, Klára, Nekardová, Barbora, Rozvadská, Katarína.
Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 51–81.
Článek
Papcunová, Eliška, Kosi, Mateja, Koprivnikar, Aljaž, Rakušček, Katarina Ana, Škofič, Denis, Zupan, Uroš, Pisk, Klemen.
Výzva poezie. Porta Balkanica. 2014, roč. 6, č. 2, s. 82–85.
Článek
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, čísla 2-3, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 139–141.
Článek
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, číslo 2, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 179–181.
Článek
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 20, číslo 2, rok 2015 : Téma: Akce!. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 167–169.