Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 43

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. Celoživotní učení a chuť se učit. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 15–35.

Článek
Evans, Linda. Úvahy o profesionalitě vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 129–147.

Článek
Milana, Marcella, Skrypnyk, Oleksandra. Konceptualizace profesionality u vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 113–128.

Článek
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 163–182.

Článek
Nehyba, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 37–58.

Článek
Despotović, Miomir. Vzdělávání dospělých mezi profesionalizací a profesionalismem. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 75–90.

Článek
Novotný, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 5–13.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. .

Článek
Kopecký, Martin. (Ne)účast dospělých ve vzdělávání jako výsledek individuálních strategií sociálně zakotvených jednotlivců. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 149–161.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. .

Článek
Havlíčková, Jana. Postoje zdravotních sester k neformálnímu profesnímu vzdělávání. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 183–195.

Článek
Pejatović, Aleksandra. Jaké kompetence mají mít vzdělavatelé dospělých?. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 91–111.

Kapitola
Křístek, Michal. Acknowledgements. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 5.

Kapitola
Křístek, Michal. Introduction. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 9–10.

Kapitola
Back matter. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. .

Kapitola
Křístek, Michal. Bibliography. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 104–108.

Kapitola
Křístek, Michal. Czech theories of style. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 11–45.

Kapitola
Křístek, Michal. Comparison of Czech and British theories of style. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 66–94.

Kapitola
Table of contents. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 7–8.

Kapitola
Front matter. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. .

Kapitola
Křístek, Michal. Conclusions and possibilities for further research. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 95–103.

Kapitola
Křístek, Michal. British theories of style. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012, s. 46–65.

Článek
Výzva pro autory. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 151–153.

Článek
Davidsdottir, Sigurlina, Lisi, Penelope. Spolupráce učitelů a jak ji podněcovat : (poznatky z longitudinální a průřezové studie interní evaluace na Islandu). Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 51–70.