Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 30
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 11–12.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 240–255.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 200–218.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Information safety of primary school pupils lessons in libraries : summary. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 198–199.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 221.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 256–261.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 13–50.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 93–193.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 9–10.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 219–220.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 224–239.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 222.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 194–197.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 223.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 51–92.
Článek
Zadražilová, Iva.
Témata pro vzdělávací lekce seniorů v knihovnách : výsledky kvantitativního šetření. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 3–29.
Článek
Gössel, Gabriel, Mejzr, Martin, Studničný, Michal, Šír, Filip.
Digitalizace etiket standardních šelakových desek jako nástroj pro efektivní muzejní evidenci : výsledky průzkumu ve sbírce fonotéky Národního muzea – Českého muzea hudby. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 40–60.
Článek
Hruška, Zdeněk.
Optické datové disky ve fondu dvou největších českých knihoven : historický přehled a možnosti jejich ochrany. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 61–71.
Článek
Malečková, Dita, Štysová Rychtáriková, Renata, Urban, Jan.
Obraz, informace, entropie. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 30–39.
Článek
Lorenz, Michal.
Digitalizace jako faktor v konvergenci paměťových institucí. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 1–2.
Článek
Ostráková, Natalie, Kočišová, Pavlína, Beňačková, Miroslava.
Vývoj standardu PREMIS a možnosti jeho dalšího využití ve standardech NDK. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 72–85.
Článek
Kvasnica, Jaroslav, Prokopová, Andrea, Vozár, Zdenko, Kvašová, Zuzana.
Analýza českého webového archivu : provenience, autenticita a technické parametry. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 3–21.