Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 34

Kapitola
Kovář, Michal. Závěr. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017, s. 52–54.

Kapitola
Kovář, Michal. Bibliografie. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017, s. 57–88.

Kapitola
Kovář, Michal. Úvod. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017, s. 7–10.

Kapitola
Kovář, Michal. Dějiny české recepce estonské literatury. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017, s. 11–51.

Článek
Kocurek, Josef, Moravčíková, Veronika, Senčaková, Olga, Strouhal, Lukáš, Tulinská, Hana. Cesta službou – registrace nových čtenářů Moravské zemské knihovny. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 32–55.

Článek
Kudrna, David, Pojezná, Tereza, Eliáš, Lukáš, Svinka, Martin, Lorenz, Michal. Informační zvyky uživatelů informačního systému Masarykovy univerzity : průzkum mezi studenty informačních studií a knihovnictví. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 56–70.

Článek
Mazáčová, Pavlína. Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 23–31.

Článek
Čermák, Vojtěch. Editorial. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 2–3.

Kniha
Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách. 2017

Článek
Černý, Michal. Epistemické otázky antropického principu ve vztahu k temné hmotě a energii. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 3–38.

Článek
Lorenz, Michal. Příprava a provozování výzkumné infrastruktury jako doména informačních profesionálů. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 74–101.

Článek
Ďurkáč, Martin. Senioři píší Wikipedii i ve Zlínském kraji. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 119–126.

Článek
Mazáčová, Pavlína. Knihovny v kontextech celoživotního kompetenčního vzdělávání pro sociální inkluzi. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 39–47.

Článek
Lorenz, Michal. Editorial. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 2.

Článek
Zadražilová, Iva. Potřeby seniorů v práci s internetem – výsledky kvalitativního šetření. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 102–118.

Článek
Juhaňák, Libor. Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 141–144.

Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana. Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.

Článek
Kamanová, Lenka. Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.

Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan, Švaříček, Roman. Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.

Článek
Švaříček, Roman. Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 135–139.

Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.