Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 35

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.

Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.

Článek
Boček, Vít. Loporcaro, Michele (2015). Vowel length from latin to romance. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 233–236.

Článek
Miscellanea : [úvodní slovo]. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 223–224.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 248–249.

Kapitola
Poláková, Mariana. Seznam zkratek citovaných autorů a děl. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 138–141.

Kapitola
Poláková, Mariana. Římská satira. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 83–128.

Kapitola
Poláková, Mariana. Předchůdci žánru římské satiry. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 39–61.

Kapitola
Poláková, Mariana. Obsah. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 5–7.

Kapitola
Poláková, Mariana. Žánr. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 13–15.

Kapitola
Poláková, Mariana. Závěr. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 129–131.

Kapitola
Poláková, Mariana. Satira: Terminologická specifikace. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 16–38.

Kapitola
Poláková, Mariana. Vznik žánru. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 62–82.

Kapitola
Poláková, Mariana. Úvod. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 9–12.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 289–290.