Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 36

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.

Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.

Kapitola
Matela, Jiří. Obsah. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 5–7.

Kapitola
Matela, Jiří. Úvodem. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 13–17.

Kapitola
Matela, Jiří. Seznam příkladů z korpusu BCCWJ (Balanced Corpus of Contemporary Written Japanese). In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 279–282.

Kapitola
Matela, Jiří. Závěrem. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 228–233.

Kapitola
Matela, Jiří. Konstrukce s partikulí wa. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 172–227.

Kapitola
Matela, Jiří. Podmět v historické perspektivě. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 18–34.

Kapitola
Matela, Jiří. Nástin pojetí jazyka a základních lingvistických kategorií. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 81–103.

Kapitola
Matela, Jiří. Předmluva. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 9–10.

Kapitola
Matela, Jiří. Poznámky k jednotlivým kapitolám. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 234–252.

Kapitola
Matela, Jiří. Věcný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 270–278.

Kapitola
Matela, Jiří. Literatura. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 255–266.

Kapitola
Matela, Jiří. Konstrukce s partikulí ga. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 104–171.

Kapitola
Matela, Jiří. Jmenný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 267–269.