Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 92
Článek
Sýkora, Pavel.
Od variací k polycentrismu : několik poznámek ke kompoziční technice Milana Kundery a Igora Stravinského. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 23–37.
Článek
Kvak, Daniel.
Generování žánrově specifické hudební transkripce Antonína Dvořáka prostřednictvím variačního autoenkodéru. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 49–61.
Článek
Novák, Richard, Tesař, Stanislav.
Tři novoříšské stopy Jana Nováka. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 5–13.
Článek
Frič, Marek, Podzimková, Iva, Jelínková, Jana.
Porovnání vlastností hlasu klasických a popových zpěvaček. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 63–101.
Článek
Steinmetz, Karel.
Modalita u Janáčka z pohledu českých a slovenských muzikologů. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 39–47.
Článek
Flašar, Martin, Němcová, Pavlína.
Proti historické amnézii: čeští exiloví skladatelé Jan Novák a Antonín Tučapský versus oficiální kulturní politika. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 2, s. 15–21.
Článek
Viktorová, Kateřina.
Dynamika recepce Smetanovy tvůrčí osobnosti a jeho operního díla do roku 1924. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 25–42.
Článek
Nedbal, Martin.
Heinrich Wilhelm Haugwitz and the reception of Mozart's operas in early nineteenth-century Moravia. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 43–57.
Článek
Kouřil, Vít, Mikolášiková, Barbora, Pešl Šilerová, Lucie.
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice "Learning by doing". Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 81–104.
Článek
Kusák, Jiří.
Music and Organ School of the Association of Education in Ostrava-Mariánské Hory / Masaryk Institute of Music and Singing in 1907–1939. Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 5–23.
Článek
Pytlík, Petr.
Die intermediale Differenz-Form-des-Dazwischen im (spät)romantischen Lied am Beispiel von Traum durch die Dämmerung – Vítězslav Nováks "musikalische Polemik". Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 105–122.
Článek
Veselá, Irena.
Das Libretto zur Oper Porsena von Agostino Piovene (Venedig 1712) als Vorläufer der Festa teatrale Costanza e Fortezza von Pietro Pariati (Prag 1723). Musicologica Brunensia. 2021, roč. 56, č. 1, s. 59–79.
Článek
Häußermann, Julia.
"Alle raus!" – von rechtspopulistischen Feind(zerr)bildern : ein Vergleich der Bremer, Dresdner und Potsdamer Inszenierung nach Jaroslav Rudišs Roman Nationalstraße. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 96–115.
Článek
Došlová, Tereza.
Transformativní charakter performance : od symbolického jednání k liminalitě a politickému divadlu. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 78–95.
Článek
Lazorčáková, Tatjana.
Režisér syntetické kompozice : (k divadelním režiím Josefa Henkeho). Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 143–159.
Článek
Mizerová, Nikola.
Autoreflexivität in Kehlmanns Dramen Geister in Princeton und Die Reise der Verlorenen. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 15–28.
Článek
Dubová, Jindra.
Drama HRABAL und der Mann am Fenster v kontextu tvorby Bernharda Setzweina. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 47–59.
Článek
Lazorčáková, Tatjana.
Totální divadlo Zdeňka Pospíšila aneb o mnohovrstevnatosti a nesamozřejmosti jednoho tvůrčího života. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 181–184.
Článek
Turzíková, Tereza.
Who gets to (re)define theatre?. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 188–190.
Článek
Motal, Jan.
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 201–217.
Článek
Mikulová, Iva.
Revize národních mýtů Dušanem D. Pařízkem. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 116–141.
Článek
Cupanová, Katarína.
Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.