Rok
2017
Rok vydání
2017
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/136379
Ústav FF MU
Obor
Obsah:
Page | Title |
---|---|
[5]-7 | Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí Šeďová, Klára; Pol, Milan; Švaříček, Roman | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[9]-36 | Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza Juhaňák, Libor | ![]() |
[37]-54 | Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz Dopita, Miroslav; Poláchová Vašťatková, Jana | ![]() |
[55]-66 | Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí Kunos, Nora | ![]() |
[67]-86 | Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury Kamanová, Lenka | ![]() |
[87]-112 | Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale Vlčková, Kateřina; Mareš, Jan; Ježek, Stanislav; Šalamounová, Zuzana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[113]-119 | Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo Gobbo, Francesca; Švaříček, Roman | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[121]-133 | Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku Zdražilová, Zuzana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[135]-139 | Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme Švaříček, Roman | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[141]-144 | Poděkování recenzentům | ![]() |