Title: Studia paedagogica
Rok: 2018
Ročník: 23
Číslo: 1
Rok vydání
2018
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/137834
Ústav FF MU
Obor
Plný text nepřístupný | Feedback
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–7 Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
Kluků je škoda, holky na to nemají : genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy | [9]–28 Drexlerová, Anna |
|
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie | [29]–54 Spurná, Michaela; Knecht, Petr |
|
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů | [55]–80 Buchberger, Iva; Kovač, Vesna; Ažić Bastalić, Adriana |
|
Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování | [81]–104 Hrbáčková, Karla; Hladík, Jakub |
|
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol | [105]–134 Chvál, Martin; Šmejkalová, Martina |
Title | Document |
---|---|
O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem | [135]–146 Rabušicová, Milada; Švaříček, Roman; Reid, Ivan |
Title | Document |
---|---|
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol? | [147]–155 Harvánková, Klára |
Title | Document |
---|---|
Call for papers : Studia paedagogica 24:2, 2019 : Issue topic: Transitions in educational contexts | [157]–[160] |
Title | Document |
---|---|
Poděkování recenzentům za rok 2017 | [161]–165 |