Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 32

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 1–2.

Článek
Martin, Luther H., Wiebe, Donald. Workshop "Network Theory, Cognitive Science, and Historiography". Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 109–112.

Článek
Pokyny pro autory. Religio. 2015, roč. 23, č. 1, s. 121.

Článek

Článek
Obsah. Religio. 2015, roč. 23, č. 2, s. 122.

Článek
Mac Gillavry, David. [Jütte, Daniel. The age of secrecy: Jews, Christians, and the economy of secrets, 1400-1800]. Religio. 2015, roč. 23, č. 2, s. 211–214.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Beliefs of Czech teachers as a prerequisite for effective teaching. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 53–70.

Článek
Vašina, Lubomír, Brustmannová, Sylvie. Analysis of biological and psychological markers in people exhibiting health-enhancing behaviour and people exhibiting health-threatening behaviour. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 2, s. 33–55.

Článek
Komendová, Irena. Practical application of hypnosis in treatment of phantom limb pain. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 2, s. 56–66.

Článek
Hajdúk, Michal, Boleková, Veronika, Heretik, Anton. Psychometric properties of Brief Fear of Negative Evaluation – comparison of BFNE and BFNE-S. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 1, s. 12–19.

Článek
Humpolíček, Pavel, Kozlíková, Barbora, Chmelík, Jiří. NEWRON – therapeutic software for free usage. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 1, s. 20–27.

Článek
Juřík, Vojtěch. How body influences memory: the embodied aspects in retrieval of autobiographical memories. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 1, s. 28–38.

Článek
Kapcár, Andrej. The origins of necromancy or How we learned to speak to the dead. Sacra. 2015, roč. 13, č. 2, s. 30–58.

Článek
Vozár, Zdenko, Weill-Parot, Nicolas. Between the astral plane and scholasticism: a Parisian interview with the expert on virtutes occultae Nicolas Weill-Parot. Sacra. 2015, roč. 13, č. 2, s. 77–94.