Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 37

Kapitola
Kovářová, Pavla. Information safety of primary school pupils lessons in libraries : summary. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 198–199.

Článek
Džuganová, Daniela. Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.

Článek
Novotný, Daniel D.. SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 55–65.

Článek
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.

Článek

Článek
Hrabal, Jan, Pruša, Tomáš. Evaluation of medical information quality. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 41–54.

Článek
Steinerová, Jela. Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.

Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka. Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.

Článek
Steinerová, Jela. Metodologické problémy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 4–18.

Článek
Stodola, Jiří. The cognitive paradigm in information science with a view to sensorially impaired persons. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 123–134.

Článek

Článek
Žumer, Maja. Do we need to change? Do we want to change? : the future of bibliographic information systems. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 138–149.

Článek
Rouvari, Ari, Vakkari, Mikael. Finnish National Library public interface. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 69–81.

Článek
Steinerová, Jela. Etika tvorby informačných produktov v digitálnej revolúcii. ProInflow. 2021, roč. 13, č. 1, s. 64–86.

Článek
Bouda, Tomáš. Future of digital reading through the lens of Horizon scanning. ProInflow. 2014, roč. 6, č. 2, s. 3–15.

Článek

Článek
Lipková, Helena, Římanová, Radka, Jarolímková, Adéla, Zadražilová, Iva. Information behavior of elderly citizens in search for information on current events. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 4–22.

Článek
Béres, Judit. LIS students as Critical Thinkers – experiences of a complex pilot programme. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 4–18.

Článek
Tóth, Máté. The role of public libraries in Lifelong Learning in a multicultural and digital context. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 32–42.

Článek
Tomoriová, Františka. Information ethics in the context of information literacy. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 85–96.

Článek
Steinerová, Jela. Information literacy studies and human information behaviour. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 53–69.

Článek
Sadah, Tamar. Discovery and management of scholarly materials. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 4–22.

Článek
Goldner, Matthew R.. Moving libraries to a Web scale. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 40–50.

Článek

Článek
Andrejčíková, Nadežda, Lenhart, Zdeněk, Podolníková, Jarmila, Šubová, Jana. How to offer more to users. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 82–97.

Článek
Drobíková, Barbora, Odehnalová, Marie, Juranová, Ema, Králová, Kristýna, Svatoš, Ladislav. FRBR and the publication statement: problem of identification of relationships and attributes of the entity Manifestation. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 1, s. 4–12.

Článek
Steinerová, Jela. Otvorená veda a informačné správanie vedcov v SR. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 2, s. 48–73.

Článek
Béres, Judit. Bibliotherapy and creative writing for talented disadvantaged youth. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 2, s. 4–11.