Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 184

Kapitola
Kovářová, Pavla. Information safety of primary school pupils lessons in libraries : summary. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 198–199.

Kapitola
Under the protection of Clio : historical disciplines at the Faculty of Arts of Masaryk University. In: Pod ochranou Kleió : historické obory na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. 2019, s. 157–160.

Článek
Džuganová, Daniela. Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.

Článek
Novotný, Daniel D.. SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 55–65.

Článek
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.

Článek

Článek
Hrabal, Jan, Pruša, Tomáš. Evaluation of medical information quality. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 41–54.

Článek
Rišková, Lenka, Tkáčiková, Mária. Nové predmety na TIMe: Artgorithms: algoritmické umění, teorie a praxe a TIM_LAB: Local Media Heroes. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 109–118.

Článek
Rišková, Lenka. Transmediale 2014: Afterglow. The revolution is over. Welcome to the afterglow. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 100–106.

Článek
Ivičič, Martina. Niekoľko poznámok k "umeniu živého". TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 58–68.

Článek
Szűcsová, Monika. Definícia novomediálneho umeleckého diela v teóriách Espena J. Aarsetha a Noaha Wardrip-Fruina. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 39–51.

Článek
Kaščák, Matwe. Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 221–222.

Článek
Steinerová, Jela. Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.

Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka. Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.

Článek
Steinerová, Jela. Metodologické problémy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 4–18.

Článek
Stodola, Jiří. The cognitive paradigm in information science with a view to sensorially impaired persons. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 123–134.

Článek

Článek
Senček, Richard R.. Duplicita zbierkových predmetov. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 1, s. 22–25.

Článek
Kačírek, Ľuboš, Tišliar, Pavol. Slovenské múzejníctvo v medzivojnovom období, možnosti a východiská rozvoja. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 4–14.

Článek
Podušelová, Gabriela. Slovenské múzejníctvo v procesoch legislatívnych zmien po roku 1989. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 47–53.

Článek
Kirsch, Otakar, Tišliar, Pavol. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 2–3.

Článek
Schweibenz, Werner, Wintzerith, Stéphanie. The personas method : a tool for communicating data from visitor studies. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 1, s. 5–18.

Článek

Článek
Van Hoven, Kristy. Creating communities of wellness. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 1, s. 19–24.

Článek

Článek
Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 1, s. 4.

Článek
Kuminková, Eva. Mission and future of open air museums in the Czech Republic. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 1, s. 61–65.

Článek
Lazar, Irena, Mileusnić, Zrinka. Heritage education and students' training – case study Faculty of Humanities University of Primorska. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 1, s. 25–33.

Článek
Mastenitsa, Elena, Shlyakhtina, Lyudmila. The first department of museology in St. Petersburg: a 30-year-long path. Museologica Brunensia. 2018, roč. 7, č. 2, s. 54–59.

Článek
Li, Ailing, Chen, Yunfa. Museums in the context of globalization. Museologica Brunensia. 2014, roč. 3, č. 4 (Jaro 2014), s. 8–12.