Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 86
Článek
Tyrlík, Mojmír, Macek, Petr, Smékal, Vladimír, Valach, Ladislav.
Sociální reprezentace pojmu demokracie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 79–94.
Článek
Švancara, Josef.
[Reusser, Kurt; Reusser-Weyeneth, Marianne, Hrsg. Verstehen: psychologischer Prozess und didaktische Aufgabe]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 143–145.
Článek
Švancara, Josef.
Anticipace "mentální reprezentace" v pracích brněnské psychologické školy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 19–24.
Článek
Smékal, Vladimír.
Mentální reprezentace, NLP a konstruktivní psychologie ve světle integrativní psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 31–36.
Článek
Smékal, Vladimír.
Osobnost a psychologické dílo jubilujícího Josefa Švancary. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 7–9.
Článek
Švancara, Josef.
[Sehringer, Wolfgang; Jung, Gabriela. Schulreform von unten: Leistungsdifferenzierung an einem Gymnasium und Begabungsuntersuchungen an weiterführenden Schulen in einer süddeutschen Region]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 146.
Článek
Svoboda, Mojmír, Šifaldová, Taťána.
Možnosti diagnostikování imaginativních schopností. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 71–78.
Článek
Vašina, Lubomír.
Aktuální otázky psychosomatiky a sanoterapie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 121–126.
Článek
Sedláková, Miluše.
Mentální reprezentace: formy, druhy a vlastnosti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 37–46.
Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea.
Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.
Článek
Smékal, Vladimír.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 5.
Článek
Pfeiffle, Horst.
Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.
Článek
Dan, Jiří, Mahagna, Yousef.
Charakteristiky rodinného prostředí v rodinách českých a v rodinách arabských obyvatel Izraele : příspěvek k transkulturní analýze. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 129–141.
Článek
Svoboda, Mojmír, Absolonová, Renata.
Hypnotické a imaginativní způsoby ovlivňování emocí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 59–69.
Článek
Viewegh, Josef.
O příčinách krize v současné psychologii. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 47–58.
Kapitola
Papoušek, Dalibor.
[Předmluva]. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 1.
Kapitola
Werner, Karel.
Hinduismus. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 5–58.
Kapitola
Lužný, Dušan.
Výběr doporučené studijní literatury. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 213–215.
Kapitola
Werner, Karel.
Buddhismus v Indii. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 59–120.
Kapitola
Werner, Karel.
Náboženství v Japonsku. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 157–194.
Kapitola
Werner, Karel.
Slovníček cizích výrazů. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 195–203.
Kapitola
Werner, Karel.
Náboženství v Číně. In: Werner, Karel. Náboženství jižní a východní Asie.
1995, s. 121–156.
Kniha
Kapitola
Pol, Milan.
Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 3–5.
Kapitola
Pol, Milan.
Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 11–21.
Kapitola
Pol, Milan.
K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 77–95.
Kapitola
Pol, Milan.
K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 47–76.
Kapitola
Pol, Milan.
Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 119–125.
Kapitola
Pol, Milan.
Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 22–28.
Kapitola
Pol, Milan.
Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 38–45.