Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 77

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Číslo
Новая русистика, 2022, vol. 15, issue 1.

Článek
Kozlyk, Ìhor Volodymyrovyč. Борис Фёдорович Егоров (1926–2020) : портрет учёного в эпистолярной проекции. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 7–38.

Článek
Pospíšil, Ivo. Fundamentální práce o klíčovém literárním vědci 20. století : badatelské rozpětí Dmytra Čyževs'kého. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 84–90.

Článek
Pospíšil, Ivo. Ruské 18. století jako klíč a jeho přesahy. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 80–84.

Článek
Brandner, Aleš. Vzpomínka na profesora Romana Mrázka. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 95–98.

Článek

Článek
Editorial. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 5.

Článek
Pospíšil, Ivo. Tajemný Gončarov a geneze jeho poetiky : smysl literárního života. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 90–93.

Článek
Pospíšil, Ivo. Odešla významná ruská slavistka a bohemistka : In memoriam Ljudmily Norajrovny Budagovové. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 98–101.

Článek
Stěpanova, Ludmila. Рецензия на словарь М.С. Добровой "Так говорят в русском Интернете". Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 1, s. 75–79.

Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.

Článek
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.

Článek
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.

Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.

Článek
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.

Kapitola
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 64–103.

Kapitola
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 104–110.

Kapitola
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 111–117.

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 133.

Kapitola
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 134–135.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.

Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.

Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.

Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.