Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

curriculum

Mrázová, Lenka; Jagošová, Lucie. Obsahové proměny kurikula brněnské muzeologie v letech 1964–2014
Mrázová, Lenka. Remarks on the role of Z. Z. Stránský in conceptual development of the curriculum of Brno museology
Homolková, Veronika; Plevová, Irena. Jak na vzdělávání nadaných dětí v předmětu matematika?
Podhajský, František A.. Jan Mukařovský k středoškolské výuce češtiny
Janoušková, Svatava; Žák, Vojtěch; Rusek, Martin. Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání
Ziebell, Natasha; Clarke, David. Curriculum alignment : performance types in the intended, enacted, and assessed curriculum in primary mathematics and science classrooms
Češková, Tereza. (Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme?
Subscribe to curriculum