Názvy

Zobrazují se záznamy 961 - 970 z celkového počtu 1536

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 31–38.

Článek
Vašina, Lubomír. Neuropsychologická charakteristika poruch součinnosti hemisfér při zabezpečování vyšších forem sdělovacího procesu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1988, roč. 37, č. I23, s. 131–134.

Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop 2 : normativní studie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 133–147.

Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 17–30.

Článek
Rusková, Hana. Neuropsychologická rehabilitace paměti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1998, roč. 46, č. P2, s. 83–91.

Kapitola
Vašina, Lubomír. Neuropsychologické markery chování zdraví podporujícího a neuropsychologické markery chování zdraví ohrožujícího. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence. , s. 137–182.

Článek
Lang, Martin. Neuroteologie z pohledu religionistiky. Sacra. 2010, roč. 8, č. 2, s. 18–31.

Článek
Svoboda, Mojmír. Neurotické tendence v souvislosti se zahájením vysokoškolského studia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 35–40.

Článek
Švaříček, Roman. Neuvědomované obsahy her. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 2, s. 173–179.

Článek
Šmardová, Anna. Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 127–137.