Názvy
Zobrazují se záznamy 961 - 970 z celkového počtu 1537
Článek
Vašina, Lubomír.
Neurobiologické koreláty lidských emocí a jejich ovlivnění elektrofyziologickými metodami. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, roč. 53, č. P9, s. 39–48.
Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav.
Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 31–38.
Článek
Vašina, Lubomír.
Neuropsychologická charakteristika poruch součinnosti hemisfér při zabezpečování vyšších forem sdělovacího procesu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1988, roč. 37, č. I23, s. 131–134.
Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel.
Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop 2 : normativní studie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 133–147.
Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel.
Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 17–30.
Článek
Rusková, Hana.
Neuropsychologická rehabilitace paměti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 1998, roč. 46, č. P2, s. 83–91.
Kapitola
Vašina, Lubomír.
Neuropsychologické markery chování zdraví podporujícího a neuropsychologické markery chování zdraví ohrožujícího. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence.
, s. 137–182.
Článek
Svoboda, Mojmír.
Neurotické tendence v souvislosti se zahájením vysokoškolského studia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 35–40.
Článek
Švaříček, Roman.
Neuvědomované obsahy her. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 2, s. 173–179.