Názvy

Zobrazují se záznamy 1451 - 1460 z celkového počtu 1853

Článek
Šebek, František. Výuka muzeologie na veřejných vysokých školách v ČR (rozsah a charakter výuky). Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 80–85.

Článek
Jindráček, Václav. Výuka poezie a inspirace Cullerovou Teorií lyriky. Bohemica litteraria. 2021, roč. 24, č. 2, s. 45–68.

Článek
Janderková, Dita. Výukové potíže žáků na základní škole : (výsledky empirického šetření). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, roč. 45, č. U1, s. 85–90.

Článek
Získal, Bohuš, Cubr, Ladislav. Využití analýzy procesů v NFA pro aktualizaci datového modelu a požadavků na správu metadat. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 1, s. 48–65.

Článek
Harašta, Jakub, Loučka, Martin. Využití celexového čísla pro rešerši právních informací. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 19–31.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Kapitola
Golec, Martin. Využití grafitu (tuhy). In: Golec, Martin. Těšetice-[Kyjovice]. VI., Horákovská kultura v těšetickém mikroregionu. , s. 118–129.

Článek
Krčál, Martin. Využití metody benchmarkingu při měření výkonu knihoven. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 1, s. 117–127.

Článek
Černý, Michal. Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 49–67.