Názvy
Zobrazují se záznamy 521 - 530 z celkového počtu 36603
Článek
Aloe, Stefano.
Akira Kurosawa's Hakuchi (The Idiot) as a dialogue with Dostoevsky on existence, moral beauty and trauma. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 2, s. 37–45.
Kapitola
Rejsek, Miloš.
"Ako jednotlivé kultúry boly [i.e. boli] na seba nanášané" : pohled na ornament v díle Antonína Václavíka. In: Křížová, Alena. Ornament - oděv - šperk : archaické projevy materiální kultury.
, s. 70–78.
Článek
Cepko, Jaroslav, Kalaš, Andrej, Suvák, Vladislav.
Ako sa stala Hipparchia z Maróneie slávnou filozofkou (historicko-filozofická interpretácia fragmentu SSR V I 1). Studia philosophica. 2021, roč. 68, č. 1, s. 7–27.
Kapitola
Dolník, Peter.
Ako sa z výskumníka stáva domorodec a z domorodca zase výskumník. Ako sa (ne)robí výskum vo vlastnej sociálnej skupine. In: Když výzkum, tak kvalitativní : serpentinami bádání v terénu.
, s. 63–75.
Článek
Červyns'ka, Ol'ha V'jačeslavìvna, Dzyk, Roman.
Аксіологічна парадигма "успіх" у дискусіях Чернівецької літературознавчої конференції 2022 року. Slavica litteraria. 2023, roč. 26, č. 1, s. 144–146.
Článek
Černický, Viktor.
Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.
Článek
Landová, Hana, Civínová, Zdeňka.
Aktivity vysokoškolských knihoven v oblasti informačního vzdělávání: vývoj v letech 2006-2010 na veřejných vysokých školách v ČR. ProInflow. 2010, roč. 2, č. 2, s. 5–23.
Článek
Novotná, Jarmila.
Aktivizace výuky na vysoké škole. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1985, roč. 34, č. I20, s. 123–132.
Článek
Pietarinen, Janne, Meriläinen, Matti.
Aktivní a pasivní fáze kariéry učitele v kontextu malotřídní školy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 65–83.
Článek
Veselá, Zdenka.
Aktivní dovednosti v literárněvýchovném procesu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1981, roč. 30, č. I16, s. 65–76.