Názvy

Zobrazují se záznamy 521 - 530 z celkového počtu 36603

Článek
Aloe, Stefano. Akira Kurosawa's Hakuchi (The Idiot) as a dialogue with Dostoevsky on existence, moral beauty and trauma. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 2, s. 37–45.

Kapitola
Rejsek, Miloš. "Ako jednotlivé kultúry boly [i.e. boli] na seba nanášané" : pohled na ornament v díle Antonína Václavíka. In: Křížová, Alena. Ornament - oděv - šperk : archaické projevy materiální kultury. , s. 70–78.

Článek
Cepko, Jaroslav, Kalaš, Andrej, Suvák, Vladislav. Ako sa stala Hipparchia z Maróneie slávnou filozofkou (historicko-filozofická interpretácia fragmentu SSR V I 1). Studia philosophica. 2021, roč. 68, č. 1, s. 7–27.

Kapitola
Dolník, Peter. Ako sa z výskumníka stáva domorodec a z domorodca zase výskumník. Ako sa (ne)robí výskum vo vlastnej sociálnej skupine. In: Když výzkum, tak kvalitativní : serpentinami bádání v terénu. , s. 63–75.

Článek

Článek
Černický, Viktor. Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.

Článek
Novotná, Jarmila. Aktivizace výuky na vysoké škole. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1985, roč. 34, č. I20, s. 123–132.

Článek
Pietarinen, Janne, Meriläinen, Matti. Aktivní a pasivní fáze kariéry učitele v kontextu malotřídní školy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 65–83.

Článek
Veselá, Zdenka. Aktivní dovednosti v literárněvýchovném procesu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1981, roč. 30, č. I16, s. 65–76.