Sedláček, Martin (preferred)
Article
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr.
Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013.
Article
Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláček, Martin; Šalamounová, Zuzana.
On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse. Studia paedagogica. 2014.
Article
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr.
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012.
Article
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Sedláček, Martin.
Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010.
Article
Sedláček, Martin; Skutil, Martin.
Reflexe problémů pedagogiky v dizertačních pracích studentů Doktorských studijních programů. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004.
Article
Sedláček, Martin.
Řízení školy na vesnici : (případová studie). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008.
Article
Sedláček, Martin.
Srovnání stanovených vzdělávacích cílů s výsledky vzdělávání na vybraných gymnáziích ve vyučovacím předmětu dějepis. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004.
Article
Šeďová, Klára; Šalamounová, Zuzana; Švaříček, Roman; Sedláček, Martin.
Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica.
Article
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Sedláček, Martin.
Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol. Studia paedagogica. 2009.
Article
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Sedláček, Martin; Zounek, Jiří.
Vnitřní a vnější souvislosti fungování školy a její kultury. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004.
Article
Římánková, Anna; Sedláček, Martin.
Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení. Studia paedagogica. 2016.
Article
Šeďová, Klára; Sedláček, Martin.
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu. Studia paedagogica. 2015.