Search

Displaying 1 - 29 of 29

Article
Mitrengová, Zuzana. [Nilsson, Ingela; Goldwyn, Adam (eds.). Reading the Late Byzantine Romance : A Handbook]. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 89–91.

Article
Brücknerová, Karla, Rabušicová, Milada. Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 33–49.

Article
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava, Friedlaenderová, Hana. Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 79–106.

Article
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Chytrý, Vlastimil, Říčan, Jaroslav, Živná, Dagmar. Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 107–133.

Article
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška. Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 51–78.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 157–186.

Article
Vlčková, Kateřina, Květoň, Petr, Ježek, Stanislav, Mareš, Jan, Lojdová, Kateřina. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 135–155.

Article
Karasová, Nikola. Řecký antikomunismus z pohledu protikomunistické legislativy (1917–1967). Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 48–68.

Article
Panagiotopoulos, Nikos. Paninkamarijá. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 72–77.

Article
Bohrnová, Hana. [Digenis Akritis: byzantský epos o Dvojrodém Hraničáři]. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 95–98.

Article
Votavová Sumelidisová, Nicole. Překladatelská soutěž České společnosti novořeckých studií 2019. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 69–71.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 3–4.

Article
Vyhnálek, Jan, Dvořák, Dominik. Přestupy žáků na druhém stupni základní školy : srovnání dvou případů. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 7–45.

Article
Majcík, Martin. Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 131–149.

Article
Janoušková, Svatava, Žák, Vojtěch, Rusek, Martin. Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 93–109.

Article
Brücknerová, Karla. Editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 5–6.

Article
Sikorová, Zuzana, Václavík, Marek, Červenková, Iva. Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ : hybridizace a remixování. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 111–129.

Article
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 214–215.

Article
Machů, Eva. Nadaný žák je jako Jágr mezi hokejisty, aneb, Učitelova koncepce nadání v analýze metafor. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 3, pp. 77–92.

Article
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2019, vol. 24, iss. 2, pp. 269–270.

Article
Vořechovská, Dita. [Gramelová, Lucie. Pojďme si povídat řecky : netradiční učebnice novořečtiny]. Neograeca Bohemica. 2019, vol. 19, iss. [1], pp. 100–103.