Search

Displaying 1 - 30 of 35

Article
Duchoňová, Dagmar. Každodennost normalizační moci: konformita, obcházení a rezistence v jógové praxi. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 7–18.

Article
Menšíková, Tereza, Deák, Dušan. Rozhovor s Dušanem Deákem : Indičtí světci a současná Indie na pozadí muslimsko-indických vztahů. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 74–81.

Article
Lednický, Matyáš. Martin Buber a jeho chasidismus. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 67–73.

Article
Menšíková, Tereza, Nenadalová, Jana. Zpráva z 14th ISORECEA Online Conference. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 85–90.

Article
Špirk, Martin. Buddhismus a násilí: fakta a fikce. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 51–58.

Article
Menšíková, Tereza. Úvodník. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 5–6.

Article

Article
Berka, Jan. Teologie osvobození a její vztah k marxismu a dalitské teologii v Indii. Sacra. 2021, vol. 19, iss. 1, pp. 59–66.

Article

Article
Jirásek, Ivo, Němec, Jiří, Macků, Richard. Implicitně náboženské aspekty dětské literatury Jaroslava Foglara. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 33–55.

Article
Válek, František. [Tugendhaft, Aaron. The idols of ISIS: from Assyria to the Internet]. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 98–100.

Article
Novotný, František, Zbíral, David. Démon zrcadlem pravdy : teologie, morální ponaučení a hereze v porýnském líčení exorcismu z okolí roku 1200. Religio. 2021, vol. 29, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Puchovský, Michal, Nenadalová, Jana. Osmnáctá konference Evropské asociace pro studium náboženství (EASR). Religio. 2021, vol. 29, iss. 2, pp. 183–185.

Article

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 5–6.

Article
Syslová, Zora, Nováková, Eva, Najvarová, Veronika. Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 109–130.

Article
Šeďová, Klára, Nekardová, Barbora, Rozvadská, Katarína. Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 51–81.

Article
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 9–38.

Article
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 167–184.

Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 145–166.

Article
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 39–68.

Article
Kalenda, Jan. Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 91–124.

Article
Švaříček, Roman. Hledají se noví poslové : editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 5–8.