Search

Displaying 1 - 30 of 2560

Article
Ondráček, Jaroslav. K otázce předminulosti a minulosti v italštině a v angličtině. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, vol. 22, iss. A21, pp. 57–68.

Article
Jiráček, Jiří. K interferenci v ruské sufixální derivaci. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, vol. 22, iss. A21, pp. 35–40.

Chapter
Obsah. In: Pražák, Richard. Josef Dobrovský : hungarista a ugrofinista. 2019, pp. 5.

Chapter
Kovář, Michal. Ediční poznámka. In: Pražák, Richard. Josef Dobrovský : hungarista a ugrofinista. 2019, pp. 9–10.

Chapter
Pražák, Richard. Světový názor Josefa Dobrovského ve světle vývoje a vzájemných souvislostí českého a maďarského národního hnutí na přelomu 18. a 19. století. In: Pražák, Richard. Josef Dobrovský : hungarista a ugrofinista. 2019, pp. 70–90.

Article
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 3–4.

Article
Karlík, Petr. Drobné postřehy o slovesu být v češtině. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 35–51.

Article
Karlíková, Helena. Vzpomínka na Pavlu Valčákovou. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 79–82.

Article
Boček, Vít. [Willems, Klaas; Munteanu, Cristinel. Eugenio Coseriu: past, present and future]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 83–87.

Article
Vykypěl, Bohumil. [Lindner, Thomas. Urindogermanische Grammatik. Teil II. Flexionsparadigmen]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 88.

Article
Vykypěl, Bohumil. [Witzlack-Makarevich, Kai, ed. Kalkierungs- und Entlehnungssprachen in der Slavia: Boris Unbegaun zum 120. Geburtstag]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 89–90.

Article
Boček, Vít. [Operstein, Natalie. The lingua franca: contact-induced language change in the Mediterranean]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 91–97.

Article
Boháčová, Michaela. [Šrámek, Rudolf. Putování za názvy obcí Jihlavska]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 2, pp. 98–101.

Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 5–6.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Chapter
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 11–23.

Chapter
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 24–46.

Article
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2023, vol. 71, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.

Article
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.

Article
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 111–126.

Article
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 9–38.

Article
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 167–184.

Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 145–166.

Article
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 39–68.