Search

Displaying 1 - 30 of 1321

Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 5–6.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Chapter
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 11–23.

Chapter
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 24–46.

Chapter
Gunišová, Eliška. Obsah. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 5–6.

Chapter
Gunišová, Eliška. Úvod. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 7–12.

Chapter
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v literárnohistorickom kontexte. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 13–28.

Chapter
Gunišová, Eliška. Cestopisná próza Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 29–49.

Chapter
Gunišová, Eliška. Románová tvorba Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 50–77.

Chapter
Gunišová, Eliška. Memoárová próza v diele Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 78–94.

Chapter
Gunišová, Eliška. Reflexia tvorby Terézie Vansovej v slovanskom literárnom kontexte danej doby. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 95–115.

Chapter
Gunišová, Eliška. Záver. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 116–121.

Chapter
Gunišová, Eliška. Obrazová príloha. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 135–170.

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.

Article
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.

Article
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 47–63.

Article
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 111–126.

Article
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 9–38.

Article
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 167–184.

Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 145–166.

Article
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 39–68.

Article
Kalenda, Jan. Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 91–124.

Article
Švaříček, Roman. Hledají se noví poslové : editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Macek, David, Jabůrek, Michal, Chvojková, Edita, Portešová, Šárka. Problematika měření socio-emočních schopností u dětí : srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 69–90.