Search

Displaying 1 - 30 of 64

Article
Obsah. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Dellen, Theo van. Celoživotní učení a chuť se učit. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 15–35.

Article
Evans, Linda. Úvahy o profesionalitě vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 129–147.

Article
Milana, Marcella, Skrypnyk, Oleksandra. Konceptualizace profesionality u vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 113–128.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 163–182.

Article
Nehyba, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 37–58.

Article
Despotović, Miomir. Vzdělávání dospělých mezi profesionalizací a profesionalismem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 75–90.

Article
Novotný, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 5–13.

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. .

Article

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. .

Article
Havlíčková, Jana. Postoje zdravotních sester k neformálnímu profesnímu vzdělávání. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 183–195.

Article
Pejatović, Aleksandra. Jaké kompetence mají mít vzdělavatelé dospělých?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 91–111.

Article
Kovářová, Pavla, Hájek, Martin, Kvapilová, Lenka, Májková, Lucie, Matušková, Lenka, Mezuláník, Radek, Sloupenská, Hana. Vzdělávání k informační bezpečnosti v českých knihovnách. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 4–24.

Article
Steinerová, Jela, Ondrišová, Miriam, Lichnerová, Lucie. Pojmové a tematické mapy ako nástroje informačnej ekológie. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 34–49.

Article
Gachová, Šárka, Lukáš, Ondřej, Strýčková, Sylvie. Zelená knihovna. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 50–71.

Article
Černý, Michal. Několik stručných poznámek (nejen) k de Chardinově příspěvku k teorii informace. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 25–33.

Article
Hošková, Kateřina. Editorial ProInflow 2/2012. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 2–3.

Article
Kobíková, Zuzana. Tim ezin, verze 2.0: přepracování jako základní strategie při tvorbě ezinu. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 5–6.

Article
TIM na dubnové exkurzi ve Vídni. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 61.

Article
Čižiková, Jana. Empire vs. Empire 24/7: od experimentálního filmu k real-time instalaci. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 31–35.

Article
Borner, Jan. Remake: od hollywodské produkce ke strategiím postprodukce. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 27–30.

Article
Kaščák, Martin. Remix theory Eduardo Navasa. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 42–46.

Article
Floreš, Ivan. Remake - komentář ke tvůrčí strategii. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 7.

Article
Hinková, Sylva. Konstrukce reality jako umělecké východisko. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 14–18.

Article
Horáková, Jana. Editorial. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Čajková, Eva. Produsage a kreativita 21. století. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 36–41.

Article
Kovaříková, Agáta. Ohlédnutí za přednáškou Raye Kasse v Brně. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 57–60.

Article
Lukaščíková, Eliška. Do-it-yourself: Standuino aneb hudební elektronika podomácku. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 47–52.

Article
Kovaříková, Agáta. Fenomén reenactmentu. TIM ezin. 2012, vol. 2, iss. 1, pp. 19–26.