Search

Displaying 1 - 30 of 44

Article
Obsah. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Dellen, Theo van. Celoživotní učení a chuť se učit. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 15–35.

Article
Evans, Linda. Úvahy o profesionalitě vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 129–147.

Article
Milana, Marcella, Skrypnyk, Oleksandra. Konceptualizace profesionality u vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 113–128.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 163–182.

Article
Nehyba, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 37–58.

Article
Despotović, Miomir. Vzdělávání dospělých mezi profesionalizací a profesionalismem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 75–90.

Article
Novotný, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 5–13.

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. .

Article

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. .

Article
Havlíčková, Jana. Postoje zdravotních sester k neformálnímu profesnímu vzdělávání. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 183–195.

Article
Pejatović, Aleksandra. Jaké kompetence mají mít vzdělavatelé dospělých?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 91–111.

Article
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor. Factor structure of the Spatial ability subtest of the Learning potential test. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 7–16.

Article
Baranovská, Andrea, Ručková, Gabriela. Vzťah medzi osobnostnými charakteristikami a subjektívne vnímanie záťaže učiteľov pôsobiacich na základných a stredných školách. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 79–85.

Article
Dosedlová, Jaroslava, Klimusová, Helena, Maxová, Veronika. Dispoziční optimismus a defenzivní pesimismus ve vztahu k situační úzkosti a dispoziční úzkostnosti. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 65–72.

Article
Slezáčková, Alena. Konference a mimořádné přednášky konané na Psychologickém ústavu FF MU v průběhu roku 2012. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 95–96.

Article
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 17–30.

Article
Burešová, Iva, Havigerová, Jana Marie, Šimíková, Mariana. Informační chování nadaných dětí : předběžné výsledky kvalitativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 39–44.

Article
Svoboda, Mojmír. Editorial. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 5.

Article
Svoboda, Mojmír. Devět desetiletí psychologie na Masarykově univerzitě v Brně. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 87–93.

Article
Forejtníková, Hana, Stránská, Zdenka. Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků). Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 45–64.

Article
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 31–38.

Article
Výzva pro autory. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 151–153.

Article
Davidsdottir, Sigurlina, Lisi, Penelope. Spolupráce učitelů a jak ji podněcovat : (poznatky z longitudinální a průřezové studie interní evaluace na Islandu). Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 51–70.

Article
Dvořáková, Miroslava. Teorie transformativního učení (se) dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 59–74.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 3–4.

Article
Dvořák, Dominik. Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Jandová, Kateřina. Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 117–125.