Search
Displaying 1 - 30 of 2893
Article
Kubart, Tomáš.
"A teď jste všechno zkazili!" : CampQ. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, pp. 267–269.
Article
Šlaisová, Eva.
"Aktualisace" in English scholarly literature : interpretation, ignorance, and misunderstanding. Theatralia. 2012, vol. 15, iss. 2, pp. 154–167.
Article
Häußermann, Julia.
"Alle raus!" – von rechtspopulistischen Feind(zerr)bildern : ein Vergleich der Bremer, Dresdner und Potsdamer Inszenierung nach Jaroslav Rudišs Roman Nationalstraße. Theatralia. 2021, vol. 24, iss. 2, pp. 96–115.
Article
Havlíčková Kysová, Šárka.
"Asian" theatre sign : its potential and its limits in the history of the Czech Structuralist thought. Theatralia. 2012, vol. 15, iss. 2, pp. 89–99.
Article
Kouřilová, Iva, Študent, Miloslav.
"...a styl jiných komponistů je jako pojídání makarónů." : Bellerofonte Castaldi a jeho oslavná báseň na Claudia Monteverdiho. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 2006, vol. 55, iss. H41, pp. 217–224.
Article
Kubart, Tomáš.
"Avant-garde, Marmelade!" : Christoph Schlingensief a avantgarda. Theatralia. 2023, vol. 26, iss. 2, pp. 248–254.
Article
Havlíčková Kysová, Šárka.
"Čeho se vítěz může bát?". Theatralia. 2024, vol. 27, iss. 1, Supplementum, pp. 7–8.
Article
Štědroň, Bohumír.
"Ej, danaj" and "Zelené sem sela" in the Opera Jenufa by Janáček. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1970, vol. 19, iss. H5, pp. 91–104.
Article
Voříšek, Martin.
"Die rechte Liebe grünet auf Beständigkeit", or "Gelosia, filia è d'amor"? : love and virtue in two wedding operas from the milieu of the mid-18th century Schwarzenberg court. Musicologica Brunensia. 2023, vol. 58, iss. 2, pp. 205–222.
Article
Jung, Hermann.
"Che farò senza Euridice": Geschichte und Geschichten um eine berühmt gewordenen Arie Chr. W. Glucks. Musicologica Brunensia. 2015, vol. 50, iss. 1, pp. 17–29.
Article
Lazorčáková, Tatjana.
"Genealogické" souvislosti divadelních koncepcí : Divadlo Petra Bezruče v Ostravě a Činoherní klub v Praze. Theatralia. 2013, vol. 16, iss. 1, pp. 64–80.
Article
Pantůček, Viktor.
"Hudebně vědecký kolektiv má za sebou již také pěkné výsledky" – hudební věda mimo univerzitu v první polovině padesátých let v Brně. Musicologica Brunensia. 2015, vol. 50, iss. 1, pp. 57–71.
Article
Vysloužil, Jiří.
"Hudba" v Husserlově "fenomenologii". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. [1990-1991], vol. 39-40, iss. H25-26, pp. 83–89.
Article
Ambros, Veronika, Switzky, Lawrence.
"Hungry for interpretation" : Woyzeck on the Highveld and the polyphony of performance. Theatralia. 2019, vol. 22, iss. 2, Supplementum, pp. 39–58.
Article
Jung, Hermann.
"Italianità" als musikalisches Phänomen im barocken Europa : zu Opern und Kantaten in Frankreich und Deutschland. Musicologica Brunensia. 2018, vol. 53, iss. Supplementum, pp. 317–323.
Article
Slouka, Petr.
"Jaroměřické" monografie Vladimíra Helferta jako vzor pro výzkum opery ve střední Evropě v první polovině 18. století. Musicologica Brunensia. 2015, vol. 50, iss. 1, pp. 87–100.
Article
Brandejská, Zdeňka.
"...jako by veškerá řeč kapitulovala před pohybem..." : kritické přístupy ke hře Briana Friela Dancing at Lughnasa / Tanec na konci léta. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, vol. 54, iss. Q8, pp. 23–32.
Chapter
Pečman, Rudolf.
"Je to nudný člověk, který mohl šestsetkrát jeden a týž koncert komponovat znovu a znovu". In: Pečman, Rudolf. Vivaldi a jeho doba.
2008, pp. 319–321.
Article
Janáčková, Libuše.
"Jsem rád, že noty budou v pořádku." : Leoš Janáček a Břetislav Bakala – vzájemný vztah dvou umělců. Musicologica Brunensia. 2013, vol. 48, iss. 1, pp. 63–70.
Article
Zedler, Andrea, Boschung, Magdalena.
"Per l'allusione alle correnti cose d'Italia" : Antonio Caldaras römische Weihnachtskantaten für Papst und Fürst. Musicologica Brunensia. 2014, vol. 49, iss. 1, pp. 89–120.
Article
Chew, Geoffrey.
"Literaturoper" : a term still in search of a definition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 2007-2008, vol. 56-57, iss. H42-43, pp. 5–13.
Article
Fukač, Jiří.
"Mensch - Musik - Kunst" als Gegenstand der Futurologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1987, vol. 36, iss. H22, pp. 61–68.
Article
Hirschmann, Konstantin.
"Mezzanità de' caratteri e dello stile"? : die tragicommedia per musica nördlich und südlich der Alpen. Musicologica Brunensia. 2018, vol. 53, iss. Supplementum, pp. 99–108.
Article
Musilová, Martina.
"Nejsem politický tribun, ani herec..." : modelový příklad divadelních diskusí v divadle Semafor v listopadových dnech roku 1989. Theatralia. 2009, vol. 12, iss. 1-2, pp. 4–18.
Article
Kašparová, Barbora.
"Dít se" není zas tak málo. Theatralia. 2015, vol. 18, iss. 1, pp. 199–201.
Article
Pantůček, Viktor.
"Nové, opravdu realistické opery" : činnost operního kolektivu brněnské odbočky Svazu československých skladatelů 1949–1954. Musicologica Brunensia. 2013, vol. 48, iss. 1, pp. 87–97.
Article
Pečman, Rudolf.
"Ozývají se první signály k vítěznému pochodu" : korespondence Vladimíra Helferta s Olgou Jarošovou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1999, vol. 48, iss. H34, pp. 59–87.
Article
Škrobánková, Klára, Drábek, Pavel, Eubanks Winkler, Amanda.
"Performance can reveal paths forward": interview with Amanda Eubanks Winkler. Theatralia. 2021, vol. 24, iss. 1, pp. 255–261.
Article
Pánek, Jaroslav.
"Phasma Dionysiacum" und die manieristischen Festlichkeiten auf der Prager Burg im Jahre 1617 : (der zeitliche und typologische Rahmen). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1994, vol. 43, iss. H29, pp. 33–44.
Article
Gajdoš, Július.
"Pohřbené dítě" Sama Sheparda a symbolický předmět "x". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 1999, vol. 48, iss. Q2, pp. 59–79.