Search

Displaying 1 - 30 of 41

Chapter
Nový, Lubomír. The course of life as a sociological problem. In: Nový, Lubomír. Životní dráha jako sociologický problém. c1989, pp. 147–148.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Chapter
Hroch, Jaroslav. Summary. In: Hroch, Jaroslav. Filosofická hermeneutika v dějinách a v současnosti. 1997, pp. 188–196.

Chapter
Chlup, Otokar. Summary. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, pp. 200–201.

Chapter
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 175.

Chapter
Bělohrad, Radim. Summary. In: Bělohrad, Radim. Osobní identita a její praktická hodnota. 2011, pp. 154.

Chapter
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, pp. 171–173.

Chapter
Hroch, Jaroslav. Summary. In: Hroch, Jaroslav. Filosofická hermeneutika v dějinách a v současnosti. 2003, pp. 188–196.

Chapter
Konečný, Robert. Summary. In: Konečný, Robert. Vladimír Hoppe : příspěvek k historii a kritice iracionalismu. 1970, pp. 199–202.

Chapter
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 153–155.

Chapter
Horák, Petr. Prof. PhDr. Petr Horák, CSc. (1935). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 81–84.

Chapter
Materna, Pavel. Prof. PhDr. Pavel Materna, CSc. (1930). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 317–319.

Chapter
Hroch, Jaroslav. Prof. PhDr. Jaroslav Hroch, CSc.. In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 142–144.

Chapter
Zouhar, Jan. Prof. PhDr. Jan Zouhar, CSc.. In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 35–36.

Chapter
Šmajs, Josef. Prof. PhDr. Ing. Josef Šmajs, CSc. (1938). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 209–212.

Chapter
Horyna, Břetislav. Prof. PhDr. Břetislav Horyna, PhD. (1959). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 99–102.

Chapter
Hozman, Karel. Pragmatist theory of knowledge : critical analysis. In: Hozman, Karel. Gnoseologie pragmatismu : kritický rozbor. 1969, pp. 99–102.

Chapter
Pol, Milan. Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 149–165.

Chapter
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, pp. 120–127.

Chapter
Philosophers in the city : summary. In: Brázda, Radim. Filozofové ve městě. 2021, pp. 145.

Chapter
Petrželka, Josef. PhDr. Josef Petrželka, Ph.D.. In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 169–170.

Chapter
PhDr. Helena Pavlincová, Ph.D.. In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 49–51.

Chapter
Zounek, Jiří. Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 149–159.

Chapter
Juhaňák, Libor. Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems : summary. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, pp. 195–197.

Chapter
Chlup, Otokar. Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných. 1925, pp. 105–108.

Chapter
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 130–131.

Chapter
Zounek, Jiří. E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 145–148.

Chapter
Jůva, Vladimír. Einleitung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, pp. 7–8.

Chapter
Brázda, Radim. Doc. PhDr. Radim Brázda, Dr. (1965). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 259–262.

Chapter
Hlavoň, Karel. Doc. PhDr. Karel Hlavoň, CSc. (1930). In: Bratislavské přednášky. 2002, pp. 284–287.