Search

Displaying 1 - 30 of 86

Article
Eideneier, Hans. Φωνή γαϊδάρου, σπαζοκεφαλιά φιλολόγων. Neograeca Bohemica. 2009, vol. 9, iss. [1], pp. 37–40.

Article
Dostálová, Růžena. Γιάννης Ρίτσος. Neograeca Bohemica. 2009, vol. 9, iss. [1], pp. 11–16.

Article
Žaža, Stanislav. Zu einigen syntaktischen Funktionen des altrussischen Infinitivs im Lichte der antiken Sprachen. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 391–401.

Article
Kurzová, Helena. What worried the crows in Callimachus' epigram?. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 125–129.

Article
Lukas, Josef. Vztahy mezi učiteli a řediteli na základních školách - přehled relevantních výzkumů. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 127–145.

Article
Krejčová, Lenka. Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 85–106.

Article
Radová, Irena, Jašková, Nina. Výběrová bibliografie Daši Bartoňkové. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 5–9.

Article
Dostálová, Růžena. V Řecku, na Kypru o nás : Antonis Protopapas: Ιερώνυμος της Πράγας. Neograeca Bohemica. 2009, vol. 9, iss. [1], pp. 68.

Article
Janebová, Eva. Vedení internacionalizace vysokých škol. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 107–130.

Article
Tar, Ibolya. Über die Wertvorstellungen des Catull. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 341–346.

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 109–126.

Article
Okáčová, Marie. Ut imago poesis : apastiche of Virgil and Ovid in the cento Narcissus. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 177–189.

Article
Urbanová, Daniela. Uratur furens amore et desiderio meo : alcuni aspetti delle tabellae defixionum di argomento amoroso. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 347–356.

Article
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 171–186.

Article
Divizia, Paolo. Per un "Iter Brunense" : a cinquant'anni dal soggiorno di studio di Paul Oskar Kristeller a Brno. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 59–63.

Article
Šeďová, Klára. Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 27–51.

Article
Cerri, Giovanni. Spunti senofanei ed erodotei nel finale dell'Apologia di Socrate di Platone. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 49–58.

Article
Kasíková, Hana, Dubec, Michal. Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 67–86.

Article
Janatová, Lucie. Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 155–170.

Article
Lojdová, Kateřina. Skryté světy mládeže. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 205–208.

Article
Bartoněk, Antonín. Řecké literární dialekty. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 19–30.

Article
Dostálová, Růžena. Řekové, Kypřani u nás : Η ψυχή του χρυσού. Neograeca Bohemica. 2009, vol. 9, iss. [1], pp. 69.

Article
Eideneier, Niki. Řecko-německé literární vztahy – literatura Řeků diaspory : perspektivy a návrhy. Neograeca Bohemica. 2009, vol. 9, iss. [1], pp. 17–26.

Article
Adamik, Tamás. Quintilians Ethik. Graeco-Latina Brunensia. 2009, vol. 14, iss. 1-2, pp. 11–18.

Article
Lukas, Josef. Projekt Centra podpory inkluzívního vzdělávání (CPIV). Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 209.