Search

Displaying 1 - 30 of 69

Article
Lukas, Josef. Vztahy mezi učiteli a řediteli na základních školách - přehled relevantních výzkumů. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 127–145.

Article
Krejčová, Lenka. Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 85–106.

Article
Nechutová, Jana. Vydávání latinských textů rané fáze české reformace : [předmluva]. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 3–6.

Article
Janebová, Eva. Vedení internacionalizace vysokých škol. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 107–130.

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 109–126.

Chapter
Zounek, Jiří. Úvod. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 7–13.

Article
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 171–186.

Article
Harvánek, Kamil. Traktát Largum sero Jana z Holešova : příspěvek k lidové zbožnosti ve středověku. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 105–120.

Article
Šeďová, Klára. Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 27–51.

Serial

Article
Kasíková, Hana, Dubec, Michal. Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 67–86.

Article
Janatová, Lucie. Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 155–170.

Chapter
Zounek, Jiří. Současný e-learning – vymezení problematiky. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 30–44.

Article
Lojdová, Kateřina. Skryté světy mládeže. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 205–208.

Article
Mutlová, Petra. Sed prugdulor, finis sine fine : o edici Apologie Mikuláše z Drážďan. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 21–36.

Chapter
Zounek, Jiří. Rejstřík. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 160–161.

Article
Pumprová, Anna. Quadruplex est sensus Sacre scripture : k výkladu čtverého smyslu Písma připisovanému Husovi. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 89–104.

Article
Lukas, Josef. Projekt Centra podpory inkluzívního vzdělávání (CPIV). Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 209.

Article
Andoková, Marcela. Prítomnosť Augustínovho výkladu Enarratio in Psalmum 118 v Husovom komentári k Žalmu 118. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 69–87.

Article
Švaříček, Roman. Pomluvy jako mikropolitická strategie učitelů základní školy. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 87–108.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 210–211.

Article
Trnková, Kateřina, Chaloupková, Lucie, Knotová, Dana. Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách – izolovaní a nekvalifikovaní?. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 51–68.

Article
Cimrmannová, Tereza. Pedagog jako odborník prvního kontaktu v situaci krize žáka. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 41–50.

Article
Obsah - Contents - Inhalt - Содержание. Studia historica Brunensia. 2009, vol. 56, iss. 1-2, pp. 131.

Article
Obsah. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 5–6.

Article
Obsah. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 5–6.

Chapter
Obsah. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, pp. 5.

Article
Knotková, Barbora. Nový pohled na fenomén soutěže (nejen) ve školním prostředí. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 147–164.