Search

Displaying 1 - 30 of 96

Article
Zehetmayer, Roman. Zur Beweiskraft von Traditionsnotizen im österreichischen Raum. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 1, pp. 19–35.

Article
Rameš, Václav. Změny, které se ne/konaly : postkomunistická Evropa jako avantgarda společenského vývoje?. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 2, pp. 193–207.

Article
Rodová, Veronika, Slavík, Jan. Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 9–48.

Chapter
Mařica, Jan. Závěr. In: Mařica, Jan. Od Československé národní demokracie k Národnímu sjednocení. 2018, pp. 235–240.

Article
Máša, Pavel. Zánik starého světa očima Václava Červinky. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 2, pp. 5–23.

Article
Zhao, Yanmin, Ko, James. Workplace learning in the professional development of vocational education teachers. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 43–58.

Article
Záleská, Klára. Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 139–164.

Article
Spurná, Michaela, Knecht, Petr. Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 29–54.

Chapter
Mařica, Jan. Úvod. In: Mařica, Jan. Od Československé národní demokracie k Národnímu sjednocení. 2018, pp. 9–13.

Article
Härtel, Reinhard. Urkunden und Zeugen im Rechtsleben des Hochmittelalters. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 1, pp. 5–18.

Article
Marcholeva, Krasimira. Undermining the image of Austria-Hungary in the USA (1914–1915). Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 2, pp. 47–70.

Article
Šumichrast, Adam. Transformácia či zánik? : vývoj odborov v Slovenskom štáte (1939–1945) v kontexte vybraných európskych diktatúr. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 2, pp. 85–102.

Article
Harvánková, Klára. Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 147–155.

Article
Hladík, Jakub, Ingrová, Nikol, Sobková, Nikola. Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 91–112.

Article
Hromek, Martin. Sjednocení odloženo : rozpad levicového volebního kartelu a prezidentské volby ve Francii po otřesech roku 1968. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 2, pp. 149–166.

Chapter
Mařica, Jan. Seznam zkratek. In: Mařica, Jan. Od Československé národní demokracie k Národnímu sjednocení. 2018, pp. 244.

Article
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina. Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 105–134.

Article
Göhlich, Michael, Novotný, Petr, Revsbaek, Line, Schröer, Andreas, Weber, Susanne M., Byung, Jun Yi. Research memorandum : Organizational education. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 205–215.

Article
Fiedlerová, Naďa, Razim, Jakub. Representing rituals in medieval Bohemia : Circuitio in the documents of the late 13th century. Studia historica Brunensia. 2018, vol. 65, iss. 1, pp. 63–77.

Article
Hloušková, Lenka. Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 113–138.

Article
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana. Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 55–80.

Article
Hloušková, Lenka, Fernández-Rey, Elena, Ceinos Sanz, Cristina, Nogueira Pérez, Miguel A., García-Murias, Rebeca, Gościniak, Małgorzata, Navrátilová, Lenka. Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 175–181.

Chapter
Mařica, Jan. Prameny a literatura. In: Mařica, Jan. Od Československé národní demokracie k Národnímu sjednocení. 2018, pp. 245–248.

Article
Poděkování recenzentům za rok 2017. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 161–165.

Article
Lášticová, Barbara, Hargašivá, Lucia, Andraščiková, Simona, Dráľ, Peter, Findor, Andrej. Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 69–90.

Article
Doroftei, Alexandra Oliveira, Silva, Sofia Marques da, Araújo, Helena C.. Perspectives of young people enrolled in apprenticeship courses in Portugal about learning in work contexts. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 77–99.

Article