Search
Displaying 1 - 30 of 103
Chapter
Navrátilová, Olga.
Zkratky. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 209.
Article
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 9–48.
Article
Dědinová, Tereza.
Žijeme ve fantazii – fantastická literatura jako prostředek proměny mysli a světa. Bohemica litteraria. 2018, vol. 21, iss. 2, pp. 145–160.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Závěr. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 197–203.
Article
Polách, Vladimír P..
Ženy (a jejich absence) v kyberpunkové SF. Bohemica litteraria. 2018, vol. 21, iss. 2, pp. 68–86.
Article
Zhao, Yanmin, Ko, James.
Workplace learning in the professional development of vocational education teachers. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 43–58.
Article
Gregorzewski, Malte.
Where teachers learn through work and students work to learn: an empirically informed report on two examples of educational innovations from a German school. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 137–157.
Article
Záleská, Klára.
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 139–164.
Article
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 29–54.
Article
Dědinová, Tereza.
Vyprávět svět – o nepostradatelnosti mimésis ve fantastické literatuře na příkladu Vyprávění Ursuly K. Le Guinové. Bohemica litteraria. 2018, vol. 21, iss. 1, pp. 138–155.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Úvod. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 11–26.
Article
Samková, Libuše.
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 49–67.
Chapter
Navrátilová, Olga.
The word order of possessive pronouns in Old Czech : summary. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 204–208.
Article
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 147–155.
Article
Kokeš, Radomír D..
Spirála coby inovativní schéma filmového vyprávění. Bohemica litteraria. 2018, vol. 21, iss. 2, pp. 9–45.
Article
Hladík, Jakub, Ingrová, Nikol, Sobková, Nikola.
Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 91–112.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Slovosled, základní slovosledná typologie, slovosledné pozice. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 27–53.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Slovosled posesivních zájmen ve vztahu k absolutní pozici NP v klauzi. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 103–128.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Slovosled posesivních zájmen v NP, vztah slovosledu a žánrové příslušnosti analyzovaných textů. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 80–102.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Slovosled latinských posesivních zájmen. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 77–79.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Rozvíjející výrazy NP a otázka jejich vlivu na slovosled. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 129–151.
Article
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina.
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 105–134.
Article
Göhlich, Michael, Novotný, Petr, Revsbaek, Line, Schröer, Andreas, Weber, Susanne M., Byung, Jun Yi.
Research memorandum : Organizational education. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 2, pp. 205–215.
Article
Hloušková, Lenka.
Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 113–138.
Article
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana.
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 55–80.
Article
Hloušková, Lenka, Fernández-Rey, Elena, Ceinos Sanz, Cristina, Nogueira Pérez, Miguel A., García-Murias, Rebeca, Gościniak, Małgorzata, Navrátilová, Lenka.
Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 175–181.
Chapter
Navrátilová, Olga.
Předmluva. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, pp. 9.