Search
Displaying 1 - 30 of 216
Article
Neruda, Petr, Nerudová, Zdeňka.
Zpráva o konání 62. ročníku společnosti Hugo Obermaier (HOG). Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 157–158.
Article
Polášek, Patrik.
Zpráva z varšavské mezinárodní konference "Religion, Cultural Heritage, and Social Change in Central-Eastern Europe". Religio. 2022, vol. 30, iss. 2, pp. 195–197.
Article
Houserová, Petra.
Zpráva z mezinárodní konference Paganism and its Others. Sacra. 2022, vol. 20, iss. 2, pp. 70–72.
Article
Nerudová, Zdeňka, Neruda, Petr.
Zpráva o konání 63. ročníku konference společnosti Hugo Obermaier-Gesellschaft (HOG). Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 117–119.
Article
Nerudová, Zdeňka.
Životní jubileum Martina Olivy. Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–156.
Article
Jačisko Nasri, Tamara.
Ženy v nábožensky smíšených manželstvích a proměny jejich náboženské identity. Sacra. 2022, vol. 20, iss. 2, pp. 7–21.
Article
Chvojka, Ondřej.
Zemřel prof. PhDr. Vladimír Podborský, DrSc.. Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 125–127.
Article
Musil, Jan.
Zdobená sekera ze Starých Jesenčan (okr. Pardubice). Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 31–50.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Závěrečné shrnutí. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 234–243.
Chapter
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 111–117.
Article
Lukáč, Miroslav, Šimkovic, Michal.
Zaniknutá karnerová kaplnka v meste Krupina. Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 1, pp. 197–220.
Article
Šulista, Vojtěch, Preusz, Michal.
Zaniklá ves Březová Lhota u Berouna. Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 1, pp. 246–262.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.
Article
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 33–62.
Article
Valtrová, Jana, Menšíková, Tereza.
Záchvěvy minulosti v přítomných okamžicích : reflexe výročí Ústavu religionistiky FF MU a časopisu Sacra (ve vzájemné provázanosti). Sacra. 2022, vol. 20, iss. 2, pp. 44–51.
Article
Turek, Jan.
WAC-9 Špičky světové archeologie se sešly v Praze. Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 120–124.
Article
Nemeš, Jaroslav.
Využitie stanov v stredovekom Uhorsku. Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 2, pp. 665–686.
Article
Kučerová, Marta, Hudáková, Mária, Uličný, Marián, Janura, Tomáš, Hložek, Martin.
Výskum stredovekých objektov vo Švábovciach (okres Poprad). Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 2, pp. 595–623.
Article
Válek, František, Mokrý, Matouš.
Výběr z nově vydaných titulů z oblasti studia náboženství starověkého východního Středomoří. Sacra. 2022, vol. 20, iss. 1, pp. 53–57.
Article
Drnovský, Pavel.
Vrchnostenská sídla vázaná na vodní tok při řece Bystřici na západním Královéhradecku pohledem metod nedestruktivní archeologie. Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 1, pp. 39–63.
Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.
Article
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.
Article
Tkáč, Marek.
Úvod do fenoménu mesmerismu: doktor Mesmer a animálny magnetizmus. Sacra. 2022, vol. 20, iss. 2, pp. 22–34.
Chapter
Majcík, Martin.
Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 7–10.
Chapter
Haváč, Ondřej.
Úvod. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, pp. 11–13.
Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.