Search
Displaying 1 - 30 of 128
Article
Šeďová, Klára.
Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 167–171.
Article
Knotová, Dana.
Zkušenost – reflexe – učení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 135–137.
Article
Szűcsová, Monika.
Z konference MutaMorphosis II: Tribute to Uncertainty. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 110–136.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 37–55.
Article
Bárta, Ondřej.
Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 105–118.
Article
Bouda, Tomáš, Šelong, Filip, Šuhej, Radomír.
Výzkum vybavenosti a využívání technologií QR a NFC studenty Filozofické fakulty Masarykovy Univerzity. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 81–92.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, číslo 2, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 179–181.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, čísla 2-3, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 139–141.
Article
Jirásková, Magdalena, Machovská, Monika, Messerschmidt, Tomáš, Mikulášková, Anna, Ohlídalová, Hana.
Výzkum problematiky mystery shoppingu v knihovnách. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 128–141.
Article
Černý, Michal.
Vyučovací metody na vysoké škole. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 178–180.
Article
Brázdová, Miroslava, Zadražilová, Iva.
Transgramotnost: nová perspektiva informačního vzdělávání. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 151–167.
Article
Nehyba, Jan.
The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 129–134.
Article
Kobíková, Zuzana.
Techniky nostalgie: ohlédnutí za přednáškami Andrease Böhna a Tomáše Dvořáka. TIM ezin. 2013, vol. 3, iss. 1-2, pp. 177–184.
Chapter
Šeďová, Klára.
Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 135–152.
Article
Geršlová, Gabriela, Sodomková, Sandra, Bartošíková, Klára, Polách, Martin, Závěšický, Jan, Skopal, Jakub, Frais, Štěpán.
Štědrovečerní rituály v rodinách žáků 3. a 4. tříd. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 119–128.
Article
Nekolová, Kateřina.
Specifika poskytování služeb romským uživatelům ve veřejných knihovnách ČR a možnosti rozvoje těchto služeb. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. Speciální číslo, pp. 80–93.
Article
Novotný, Daniel D..
SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 55–65.
Article
Doubek, David, Levínská, Markéta.
Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 77–96.
Article
Steinunn Helga Lárusdóttir.
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 141–156.
Article
Černý, Michal.
Role informační gramotnosti v informační společnosti nahlížená historickou perspektivou evropské vzdělanosti a kultury. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 15–25.