Search
Displaying 1 - 30 of 95
Article
Šeďová, Klára.
Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 167–171.
Article
Knotová, Dana.
Zkušenost – reflexe – učení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 135–137.
Article
Dolák, Jan.
Židovské muzeum v Praze jako Archa paměti. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 3 (Podzim 2013), pp. 43–44.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 37–55.
Article
Bárta, Ondřej.
Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 105–118.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, číslo 2, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 179–181.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, čísla 2-3, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 139–141.
Article
Vyzinová, Barbora.
Vynálezci a vynálezy : Technické muzeum v Brně. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 50–53.
Article
Nehyba, Jan.
The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 129–134.
Article
Technické specifikace a ceník inzerce 2013. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 3 (Podzim 2013), pp. 59.
Article
Technické specifikace a ceník inzerce 2013. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 59.
Chapter
Šeďová, Klára.
Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 135–152.
Article
Geršlová, Gabriela, Sodomková, Sandra, Bartošíková, Klára, Polách, Martin, Závěšický, Jan, Skopal, Jakub, Frais, Štěpán.
Štědrovečerní rituály v rodinách žáků 3. a 4. tříd. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 119–128.
Article
Mrázová, Lenka.
[Šobáňová, Petra. Edukační potenciál muzea]. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 44–45.
Article
Broulíková, Monika.
Science centra v České republice : první kroky k interaktivní popularizaci vědy s důrazem na Techmanii. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 32–37.
Article
Doubek, David, Levínská, Markéta.
Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 77–96.
Article
Steinunn Helga Lárusdóttir.
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 141–156.
Article
Kasperová, Dana.
Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 37–56.
Article
Machů, Eva.
Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 125–140.
Article
Hloušková, Lenka.
Publikační počin z oblasti kariérového poradenství. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 129–134.
Article
Mikulášková, Monika.
Praha–Prag 1900–1945 : město literatury dvou jazyků a mnoha prostředníků. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 3 (Podzim 2013), pp. 52–55.
Article
Mrázová, Lenka.
Poznámky k pojmu motivace v práci muzejního pedagoga. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 3 (Podzim 2013), pp. 26–31.
Article
Mikulášková, Monika.
Po stopách moderny s Moravskou galerií v Brně. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 54–57.
Article
Punová, Monika.
Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 109–124.