Search

Displaying 1 - 30 of 79

Article
Slezáčková, Alena. Zpráva o 2. mezinárodní konferenci pozitivní psychologie v ČR CPPC 2013, 22.–24. 5. 2013, Brno. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 101–103.

Article
Šeďová, Klára. Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 167–171.

Article
Knotová, Dana. Zkušenost – reflexe – učení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 135–137.

Chapter
Šeďová, Klára. Závěr. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 173–174.

Article
Šalamounová, Zuzana. Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 37–55.

Chapter
Šeďová, Klára. Źáci se smějí učitelům. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 73–86.

Article
Slezáčková, Alena, Škrabská, Simona. Vztah silných stránek charakteru s životní a pracovní spokojeností učitelů a studentů pedagogiky. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 27–44.

Article
Marhevská, Gabriela. Vzťah dispozičnej sebakontroly a vybraných ukazovateľov Skúšky kontinuitnej asociácie. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 69–80.

Article
Bárta, Ondřej. Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 105–118.

Article
Ponížilová, Tereza, Urbanovská, Eva. Výzkum protektivních faktorů ve vztahu k syndromu vyhoření v České republice a v zahraničí. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 2, pp. 5–17.

Article
Kováčová, Stanislava, Dosedlová, Jaroslava. Vplyv injunktívnej a deskriptívnej normatívnej spätnej väzby na spotrebu elektrickej energie domácností. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 53–68.

Article
Fábry, Rudolf, Jurovatý, Peter. Veľkosť a poradie kresby v teste kresby ľudskej postavy v kontexte pohlavia probanda. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 45–52.

Chapter
Šeďová, Klára. Úvod. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 9.

Article
Nehyba, Jan. The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 129–134.

Chapter
Šeďová, Klára. Sváteční humor. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 99–109.

Chapter
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 175.

Chapter
Šeďová, Klára. Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 135–152.

Article
Geršlová, Gabriela, Sodomková, Sandra, Bartošíková, Klára, Polách, Martin, Závěšický, Jan, Skopal, Jakub, Frais, Štěpán. Štědrovečerní rituály v rodinách žáků 3. a 4. tříd. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 119–128.

Chapter
Šeďová, Klára. Smích žákovské skupiny. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 87–97.

Article
Doubek, David, Levínská, Markéta. Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 77–96.

Article
Steinunn Helga Lárusdóttir. Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 141–156.

Article
Havigerová, Jana Marie, Burešová, Iva, Smetanová, Veronika, Přibylová, Jana. Rodové rozdíly ve výsledcích Škály charakteristik nadání (CGS) u dětí předškolního věku. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 5–14.

Article
Kasperová, Dana. Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 37–56.

Article
Machů, Eva. Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 125–140.

Article
Hloušková, Lenka. Publikační počin z oblasti kariérového poradenství. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 129–134.

Article
Vašina, Lubomír. Psychical phenomenon of personality in clinical practice. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 91–100.

Article
Kordačová, Jana. Pozitívna psychológia – nádej pre maladaptívne schémy?. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 2, pp. 31–42.

Article
Punová, Monika. Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 109–124.