Search
Displaying 1 - 30 of 119
Chapter
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 111–117.
Chapter
Polická, Alena.
Závěr. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 232–236.
Article
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.
Article
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 33–62.
Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.
Article
Gendre, Renato.
[Villanova, Elena. "Nell'ombra del poeta" : Quasimodo traduttore dell'Antologia Palatina]. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 2, pp. 350–353.
Article
Bucaioni, Marco.
Verticalidade e horizontalidade entre centro(s) e periferia(s) : as literaturas africanas de língua portuguesa em inglês, alemão e italiano. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 2, pp. 11–45.
Article
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.
Chapter
Majcík, Martin.
Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 7–10.
Chapter
Polická, Alena.
Úvod. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 9–11.
Article
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 55–75.
Article
Gendre, Renato.
[Trinchero, Cristina. Leo Ferrero, "torinese di Parigi": un intellettuale tra Italia e Francia in età fascista]. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 1, pp. 299–300.
Article
Dedková, Iva.
Les transferts interlinguistiques portant sur les prépositions marquant l'antériorité et la postériorité spatiotemporelles ainsi que la notion d'ordre. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 1, pp. 143–164.
Article
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.
Chapter
Polická, Alena.
The dynamics of the diffusion of lexical innovations : identity, neologisms and sociolects in the French language context : summary. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 237–239.
Chapter
Majcík, Martin.
Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 118–120.
Chapter
Polická, Alena.
Sociolexikologie a sociolingvistika inovací. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 12–61.
Chapter
Majcík, Martin.
Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 133.
Chapter
Polická, Alena.
Seznam tabulek. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 271–272.
Chapter
Polická, Alena.
Seznam grafů, diagramů, map, obrazků a schémat. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 269–270.
Article
Špánková, Silvie.
Rui Knopfli, nómada entre Sião e Babilónia. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 2, pp. 47–61.
Chapter
Majcík, Martin.
Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 104–110.
Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla.
Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.
Chapter
Polická, Alena.
Rejstřík terminologicko-věcný. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 281–289.
Chapter
Polická, Alena.
Rejstřík jmenný. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, pp. 273–280.
Chapter
Majcík, Martin.
Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 134–135.
Article
Lastičová, Adriana.
[Reboul, Anne-Marie. L'artiste et son œuvre dans la fiction contemporaine]. Études romanes de Brno. 2022, vol. 43, iss. 2, pp. 334–335.
Article
Pivarč, Jakub.
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 125–152.
Article
Majcík, Martin.
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 67–91.