Spletitá situace na vysokých školách

Variant title
The convoluted situation at universities
Source document: Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. [139]-144
Extent
[139]-144
  • ISSN
    1803-7437 (print)
    2336-4521 (online)
Type: Review
Language
Czech
License: Not specified license
Reviewed work
Dvořáčková, Jana; Pabian, P.; Smith, S.; Stöckelová, T.; Šima, K.; Virtová, T. Politika a každodennost na českých vysokých školách: etnografické pohledy na vzdělávání a výzkum. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2014. 267 s. Studie; sv. 110. ISBN 978-80-7419-171-8.
Document
References:
[1] Engeström, Y. (1987). Learning by expanding. An activity-theoretical approach to developmental research. Helsinki: Orienta-Konsultit Oy.

[2] Leonťjev, A. N. (1978). Činnost. Vědomí. Osobnost. Praha: Nakladatelství Svoboda.

[3] Stöckelová, T. (Ed.). (2009). Akademické poznávání, vykazování a podnikání. Etnografie měnící se české vědy. Praha: Sociologické nakladatelství.