Rok
2018
Rok vydání
2018
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/138454
Ústav FF MU
Obor
Obsah:
Page | Title |
---|---|
[5]-[7] | Editorial Švaříček, Roman | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[9]-48 | Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe Rodová, Veronika; Slavík, Jan | ![]() |
[49]-67 | Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu Samková, Libuše | ![]() |
[69]-90 | Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku Lášticová, Barbara; Hargašivá, Lucia; Andraščiková, Simona; Dráľ, Peter; Findor, Andrej | ![]() |
[91]-112 | Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol Hladík, Jakub; Ingrová, Nikol; Sobková, Nikola | ![]() |
[113]-138 | Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím? Hloušková, Lenka | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[139]-164 | Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí Záleská, Klára | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[165]-174 | O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith Smith, Kari; Švaříček, Roman; Pol, Milan | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[175]-181 | Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců Hloušková, Lenka; Fernández-Rey, Elena; Ceinos Sanz, Cristina; Nogueira Pérez, Miguel A.; García-Murias, Rebeca; Gościniak, Małgorzata; Navrátilová, Lenka | ![]() |